کد خبر: ۵۷۹۷۳
تاریخ انتشار: ۰۸:۰۰ - ۲۳ فروردين ۱۳۹۴ - 2015April 12
با حضور وزير بهداشت صورت گرفت؛
شفاآنلاین_دبير شوراي سلامت دهان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي از آغاز طرح تحول سلامت دهان در کشور خبر داد.
به گزارش شفاآنلاین،دکتر سعيد عسگري ضمن بيان اين خبر گفت: برنامه‌ريزي‌هايي براي پيشگيري از بيماري‌هاي دهان و دندان در کشور در نظر گرفته‌ شده است که قرار است از امسال اجرايي شود.

وي گفت: اين برنامه‌ها به دو صورت درون بخشي با امکانات و توانمندي‌هاي وزارت بهداشت و نيز به‌ صورت ميان بخشي با مشارکت‌هاي بين بخشي و همکاري‌هاي وزارت آموزش‌وپرورش در مدارس ابتدايي سراسر کشور اجرا خواهد شد.

دبير شوراي سلامت دهان وزارت بهداشت، همکاري و همراهي بيمه‌هاي پايه و سلامت در اجراي اين برنامه‌ها را بسيار مؤثر عنوان کرد و افزود: در کنار اين برنامه‌ها، به موضوع ارائه خدمات درماني دندانپزشکي به مردم نيز توجه ويژه‌اي خواهد شد.

گفتني است مراسم اعلام آغاز طرح تحول سلامت دهان در کشور با حضور وزير بهداشت، درمان و آموزش پزشکي، معاونين، مديران و مشاورين اين وزارتخانه، اعضاي کميسيون بهداشت و درمان مجلس، رؤسا و اعضاي هيأت مديره انجمن‌هاي علمي دندانپزشکي، اساتيد و پيشکسوتان حوزه دندانپزشکي، روساي دانشگاه‌هاي علوم پزشکي و رؤساي دانشکده‌هاي دندانپزشکي سراسر کشور، مسوولين دفاتر سلامت دهان دانشگاه‌هاي علوم پزشکي، رؤساي سازمان‌هاي بيمه‌اي کشور و نيز مسوولين ارشد وزارتخانه‌هاي تعاون، کار و رفاه اجتماعي و آموزش‌وپرورش فردا صبح در ستاد مرکزي وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي برگزار خواهد شد.

 

خبرگزاري موج

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: