کد خبر: ۵۷۵۰۱
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۳ - ۱۸ فروردين ۱۳۹۴ - 2015April 07
مدیر کل درمان تامین اجتماعی استان تهران تاکیدکرد:
شفاآنلاین-مدیر کل درمان تامین اجتماعی استان تهران با بیان اینکه مشتری مداری یکی از محورهای اصلی این اداره کل است و مشتریان و بیمه شدگان مراجعه کننده به مراکز درمانی باید تکریم شوند، گفت: ارتباط با مردم و تکریم ارباب رجوع در سطح مراکز درمانی تامین اجتماعی سر لوحه امور قرار داده شده است.
به گزارش شفا آنلاین،دکتر محمد تقی خسروانی مقدم ضمن بیان این مطلب افزود: تمامی تلاش و عزم خود را در راستای نو آوری و شکوفایی حوزه درمان به کار خواهیم گرفت.
وی اظهار داشت: اداره کل درمان تامین اجتماعی تهران، حول محورهای مدیریت راهبردی، منابع انسانی، ساختار سازمانی، بهبود سیستم ها و روشها، شهروند مداری و قانونگرایی و سلامت اداری طراحی شده است.
وی افزود : حوزه درمان تامین اجتماعی استان تهران هم اکنون با داشتن 11 بیمارستان ، 2 دی کلینیک، 6 پلی کلینیک مستقل  ، 18 مرکز اقماری ، ستاد توزیع بیمار ، دفتر اسناد پزشکی و کمیسیون پزشکی و طب کار، خدمات درمانی لازم را به بیماران ارائه می دهد .
وی تصریح کرد : رویکرد این اداره کل ارائه طرح های نوین علمی و کاربردی با هدف ارتقای کیفیت فرآیند تولید و پایش سلامت از طریق استقرار مدیریت پویا و نظام مند با تدوین خط مشی کیفیت مستقر است .
دکتر خسروانی مقدم اظهار داشت: ارزیابی عملکرد مدیران ، رتبه بندی بخشهای مختلف مراکز درمانی و مقایسه آنها با یکدیگر به شیوه علمی ، تدوین بانکهای اطلاعاتی مختلف و تداوم نظام مدیریت کیفیت در مراکز درمانی از جمله برنامه های نوین اداره کل درمان تامین اجتماعی استان تهران در سطح مراکز درمانی است .
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: