مدیر کل درمان تامین اجتماعی استان تهران تاکیدکرد:
شفاآنلاین-مدیر کل درمان تامین اجتماعی استان تهران با بیان اینکه مشتری مداری یکی از محورهای اصلی این اداره کل است و مشتریان و بیمه شدگان مراجعه کننده به مراکز درمانی باید تکریم شوند، گفت: ارتباط با مردم و تکریم ارباب رجوع در سطح مراکز درمانی تامین اجتماعی سر لوحه امور قرار داده شده است.
به گزارش شفا آنلاین،دکتر محمد تقی خسروانی مقدم ضمن بیان این مطلب افزود: تمامی تلاش و عزم خود
را در راستای نو آوری و شکوفایی حوزه درمان به کار خواهیم گرفت.
وی اظهار داشت: اداره کل درمان تامین اجتماعی تهران، حول محورهای مدیریت
راهبردی، منابع انسانی، ساختار سازمانی، بهبود سیستم ها و روشها، شهروند
مداری و قانونگرایی و سلامت اداری طراحی شده است.
وی افزود : حوزه درمان تامین اجتماعی استان تهران هم اکنون با داشتن 11
بیمارستان ، 2 دی کلینیک، 6 پلی کلینیک مستقل ، 18 مرکز اقماری ، ستاد
توزیع بیمار ، دفتر اسناد پزشکی و کمیسیون پزشکی و طب کار، خدمات درمانی
لازم را به بیماران ارائه می دهد .
وی تصریح کرد : رویکرد این اداره کل ارائه طرح های نوین علمی و کاربردی با
هدف ارتقای کیفیت فرآیند تولید و پایش سلامت از طریق استقرار مدیریت پویا و
نظام مند با تدوین خط مشی کیفیت مستقر است .
دکتر خسروانی مقدم اظهار داشت: ارزیابی عملکرد مدیران ، رتبه بندی بخشهای
مختلف مراکز درمانی و مقایسه آنها با یکدیگر به شیوه علمی ، تدوین بانکهای
اطلاعاتی مختلف و تداوم نظام مدیریت کیفیت در مراکز درمانی از جمله برنامه
های نوین اداره کل درمان تامین اجتماعی استان تهران در سطح مراکز درمانی
است .