کد خبر: ۵۷۴۱۶
تاریخ انتشار: ۲۳:۴۸ - ۱۷ فروردين ۱۳۹۴ - 2015April 06
شفاآنلاین:هفت تن از ماموران جان برکف نیروی انتظامی در منطقه نگور سیستان و بلوچستان بدست اشرارمسلح جنایتکار به شهادت رسیدند.

به گزارش شفاآنلاین ؛ساعتی پیش تعدادی از نیروهای مرزبانی مستقر در منطقه نگور سیستان و بلوچستان درپی حمله  اشرار مسلح وجنایتکار به شهادت رسیدند.

شهدای این حادثه ۴ سرباز نیروی انتظامی و ۳ نفر نیروی کادربوده اند.

مسئولان محلی در حال بررسی جزئیات این موضوع هستند.

در آخرین خبر های رسیده گروهک تروریستی موسوم به جیش العدل مسئولیت به شهادت رساندن ماموران ناجا را بر عهده گرفته است.


معاون امنیتی انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان نیز گفت: تروریستهای مسلح با ورود از طریق خاک پاکستان به داخل خاک ایران دردرگیری با ماموران، هشت نفر از نیروهای مرزبانی را شهید کرده و به خاک پاکستان گریختند.

علی اصغر میرشکاری با بیان این مطلب افزود: نیروهای مرزبانی جمهوری اسلامی ایران در منطقه نگور حد فاصل میله مرزی 239 پایین تر از جکیگور با عوامل تروریستی که از داخل پاکستان وارد مرزهای ایران شده بودند، درگیر شدند.

وی بیان کرد: تروریستها مسلح در این اقدام کور هشت نفر از نیروهای مرزبانی ایران را شهید کرده و به خاک پاکستان گریختند.

معاون امنیتی انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان از کشور پاکستان درخواست کرد در دستگیری تروریستها و تحویل آنان به ایران اقدام کنند و اجازه ندهند که خاک پاکستان جولانگاه اشرار و تروریستها شود.

پیش از ظهر امروز قرار گاه قدس نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از انهدام یک تیم تروریستی و هلاکت اعضای آن در جنوب شرق کشور خبر داد.

 قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در اطلاعیه ای اعلام کرد:صبح امروز دوشنبه یک تیم تروریستی وابسته به سرویس های جاسوسی بیگانه در منطقه 'قصرقند' و 'نیک شهر' در جنوب شرق کشور با اقدام قاطع رزمندگان قرارگاه نیروی زمینی سپاه منهدم شدند و اعضای آن به هلاکت رسیدند.

در بخش دیگری از این اطلاعیه آمده است:این عملیات پس از یک سلسله عملیات شناسایی، تعقیب و گریز طی روزهای اخیر انجام و مقادیر قابل توجهی سلاح، مهمات و تجهیزات ارتباطی آنان به دست رزمندگان این قرارگاه افتاد.

شهرستان سرباز در 500 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان و در همسایگی کشور پاکستان قرار دارد.

نیکشهر و قصر قند نیز در510 و 600 کیلومتری جنوب زاهدان و در همسایگی شهرستان سرباز واقع شده اند.


نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: