کد خبر: ۵۷۳۴۸
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۵ - ۱۷ فروردين ۱۳۹۴ - 2015April 06
آیت‌الله هاشمی رفسنجانی:
شفاآنلاین-آیت الله هاشمی رفسنجانی، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در دیدار نوروزی با مدیرعامل و مدیران ارشد سازمان تأمین اجتماعی، با بیان اینکه همه ما می‌دانیم که این سازمان در گذشته چه شرایطی داشت؛ گفت: دولت جدید توانست در همین شرایط کشور و تحریم‌ها توازن مثبتی ایجاد کند و درحال حاضر این سازمان بهتر از گذشته شده و زنده است.
به گزارش شفاآنلاین، آیت الله هاشمی رفسنجانی با بیان اینکه دکتر نوربخش گزارش خوبی درباره عملکرد سازمان تأمین اجتماعی ارائه داد، اظهار داشت: همه ما می‌دانیم که تأمین اجتماعی در گذشته چه مسائل و مشکلاتی داشت.
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه سخنان خود اقدامات انجام شده در سازمان تأمین اجتماعی را در دولت تدبیر و امید مورد تأیید قرار داد و گفت: در نتیجه اقدامات و تلاش‌های انجام شده در سازمان تأمین اجتماعی تعهدات این سازمان درقبال مستمری بگیران و بازنشستگان به موقع و مناسب درحال انجام است.
در این دیدار دکتر سیدتقی نوربخش، مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گزارشی از شرایط فعلی سازمان تأمین اجتماعی و اقدامات انجام شده این سازمان در دولت تدبیر و امید به رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام ارائه داد.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: