کد خبر: ۵۷۳۱۵
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۹ - ۱۷ فروردين ۱۳۹۴ - 2015April 06
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی دردیدارنوروزی بامدیران وکارکنان اعلام کرد :
شفاآنلاین-مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با بیان اینکه در سال 93 با وجود مشکلات و تنگنا‌های مختلف توانستیم خدمات مناسبی را به بیمه شدگان ارائه دهیم، گفت: در سال 94 با انرژی و همت بیشتر و نگاه به اهداف بالاتر به عنوان یک سازمان سربلند و خدوم سازمانی متعالی خواهیم داشت.
به گزارش شفا آنلاین،دکتر سیدتقی نوربخش در دیدار نوروزی مدیران و کارکنان سازمان تأمین اجتماعی اظهار داشت: در سال 93 به دلیل تنگناهای اقتصادی سال دشواری را طی کردیم اما با وجود همه مشکلات توانستیم تعهدات خود را به بیمه شدگان و مستمری‌بگیران عزیز به موقع و کامل انجام دهیم.

وی افزود: در سال 93 مستمری‌ها را 25 درصد افزایش دادیم که 10 درصد از تورم بیشتر بوده و افزایش بالاتر از سطح تورم در یک دهه اخیر بی‌نظیر بوده است.

دکتر نوربخش در ادامه ارتقاء خدمات درمانی تأمین اجتماعی را از دیگر دستاوردهای سال 93 برشمرد و گفت: در حوزه درمان با توجه به اجرای طرح تحول نظام سلامت در کل کشور شاهد یک نقطه عطف در حل مشکلات مردم هستیم که سازمان تأمین اجتماعی نیز در این طرح نقش کلیدی دارد.

وی با بیان اینکه سازمان تأمین اجتماعی در انجام تعهدات خود موفقیت های بزرگی را کسب کرده است، افزود: در سازمان تأمین اجتماعی بازیافتن اعتماد عمومی و افزایش امنیت اجتماعی مورد توجه قرار دارد که این مسائل از مهمترین اولویت‌ها و مهمترین کارکردهای سازمان است.

دکتر نوربخش قضاوت مثبت مسئولین عالی‌رتبه کشور از سازمان تأمین اجتماعی را یادآور شد و به ملاقات نوروزی خود با آیت الله هاشمی رفسنجانی اشاره کرد و گفت: در ملاقاتی که با رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام داشتیم ایشان تأمین اجتماعی را یکی از موفق ترین سازمان‌ها دانستند و اقدامات و فعالیت‌های انجام شده در این سازمان در دولت تدبیر و امید را بسیار مفید و با ارزش ارزیابی کردند.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با بیان اینکه این سازمان درخشان ترین دوره فعالیت خود را طی کرده است، افزود: تعامل با مستمری بگیران، بیمه شدگان، کارفرمایان و همه شرکای اجتماعی در حداکثر سطح خود قرار دارد و مفتخریم که سازمان تأمین اجتماعی پس از بازگشت به مسیر اصلی فعالیت خود افتخارات ارزشمندی بدست آورده است.

دکتر نوربخش با تشکر از زحمات کارکنان و مدیران سازمان تأمین اجتماعی گفت: دستاوردهای سازمان حاصل همکاری همه اعضای خانواده بزرگ تأمین اجتماعی بوده است که در این موفقیت‌ها نقش داشته اند.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: