کد خبر: ۵۶۷۰۲
تاریخ انتشار: ۱۹:۳۰ - ۱۱ فروردين ۱۳۹۴ - 2015March 31
شفاآنلاین-یکی از توصیه‌های مهم و کاربردی کارشناسان استفاده از محصولات ارگانیکی است که به راحتی می‌توان در شهر و روستا تهیه کرد.

به گزارش شفاآنلاین،یکی از توصیه‌‌های مهم و کاربردی کارشناسان استفاده از محصولات ارگانیکی است که به راحتی و بدون افزایش بار مالی می‌توان تهیه کرد.


سبزی کاری در مناطق شهری علاوه بر این که به زیبایی شهر و همچنین کمک به تازه شدن هوا کمک می‌کند می‌تواند سرگرمی خوبی برای کودکانمان باشد و حس مسئولیت پذیری را نیز در آن ها توقیت کند.
همینطور می‌توانیم با توجه به شرایط زندگی به راحتی و با صرف وقت و هزینه کم به این محصولات در فصول مختلف دسترسی داشته باشیم.

به طور مثال خانواده‌هایی که دارای حیاط مستقل هستند می‌توانند علاوه بر باغچه‌های سبزی کاری، انواع حبوبات مانند باقلوا، انواع صیفی جات مانند کدو و بادمجان و گوجه فرنگی، فلفل سبز را نیز تولید کنند.

همچنین خانواده‌هایی که در مناطق روستایی هستند نیز علاوه بر کشت سبزی و صیفی ارگانیک در باغچه منزل می‌توانند با پرورش مرغ و ماکیان که در فضای باز پرورش پیدا می‌کند و غذاهای طبیعی می‌خورند از گوشت مرغ و همچنین تخم مرغ ارگانیک استفاده نمایند.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: