کد خبر: ۵۶۵۹۵
تاریخ انتشار: ۰۱:۰۰ - ۱۱ فروردين ۱۳۹۴ - 2015March 31
شفاآنلاین_شوکی که بعد از جدایی از رابطه به سراغ‌تان می‌آید به خاطر اشتغال ذهنی و اضطرابی است که از سوی مغز در تمام بدن‌تان پخش می‌شود.
به گزارش شفاآنلاین،به این چند راهکار برای از بین بردن این حالت توجه کنید.

۱- از او دور باشید: احمق نشوید. تماس‌تان را با او قطع کنید. سعی نکنید او را برگردانید. چرا؟ چون نمی‌توانید به زور از کسی بخواهید که دوست‌تان داشته باشد.

۲- لیستی از کارهایی که با آن شما را آزار می‌داد بنویسید: هرچیزی که فکر می‌کنید به خاطر آن شما را آزار می‌داد بنویسید. حتی کوچک‌ترین چیزها. جلوی خود را نگیرید.

۳- غذاهایی حاوی سروتونین بخورید: فرآیند پشت سر گذاشتن جدایی را می‌توانید با خوردن غذاهای مغذی جبران کنید. خوردن بوقلمون، موز، شیر، ماست، پنیر، تخم‌مرغ و آجیل را فراموش نکنید. سروتونین هورمون شادی‌بخش است که در مغز ترشح می‌شود.

۴- همه چیز را به هم بریزید: می‌توانید با تغییر شرایط پیرامون‌تان کمی از بار درد عاطفی‌تان بکاهید. مثلاً دکوراسیون آشپزخانه یا حمام را تغییر دهید.

۵- ۱۵دقیقه مراقبه کنید: برای رها شدن از شر افکار بی‌خود و کاذب، ۱۵ دقیقه مراقبه می‌تواند سیستم عصبی پاراسمپاتیک شما را تسکین دهد.

 

۶- سعی کنید این جدایی را چیز مسخره و خنده‌داری تلقی کنید

برای مثال به خودتان بگویید:
من آدم کوته‌فکری نیستم، اتفاقاً تو خیلی آدم تنفرانگیزی بودی
من عاشقتم اما نمی‌خواهم فقط یک شریک جنسی داشته باشم

۷- سعی کنید با دهنیت منفی به او فکر کنید: به این فکر کنید که سایر زن‌ها چگونه و سرچه چیزی از او بیزار خواهند شد.

۸- از شر لباس‌ها و سایر چیزهایی که او را به یادتان می‌آورد خلاص شوید: همه‌ی لباس‌ها و اشیاء مربوط به او را بسته‌بندی کرده و دور بریزید.

۹- (در افکارتان) تنبیه‌اش کنید: او را پشت میله‌های زندان تصور کنید که برای آزادی له‌له می‌زند.

۱۰- از مکمل استفاده کنید: اگر در این دوره زمانی مشکل خوابیدن دارید، باید از داروی بنادریل استفاده کنید. اگرچه برای درمان آلرژی استفاده می‌شود، اما به خوابیدن هم کمک می‌کند.
 
msn
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: