کد خبر: ۵۶۴۶۹
تاریخ انتشار: ۰۳:۲۱ - ۰۹ فروردين ۱۳۹۴ - 2015March 29
شفاآنلاین_این افسانه یا داستان نیست. آقای لی‌ چینگ یوئن تاکنون تنها کسی است که توانست ۲۵۶ سال عمر کند.

به گزارش شفاآنلاین،بسیاری از اطرافیان سالخورده آقای یوئن گفتند که پدربزرگ‌شان را از زمانی که بچه بودند می‌شناختند و در آن زمان او مرد سن و سال داری بود‌.

گزارش‌ها نشان می‌دهد که آقای یوئن وقتی ۱۰ ساله بود پرورش گیاهان را آغاز کرد، در حالی که گیاهان را از کوهستان‌ها جمع‌‌آوری می‌کرد به قدرت آن‌ها برای طول عمر پی برد. چیزی حدود ۴۰ سال، رژیم غذایی لی چینگ بر اساس خوردن قارچ لینگژی، گیاه گرگ تیغ، جینسینگ وحشی،  هی‌شو‌وو و گوتو کولا  بود. در سال ۱۷۴۹‌، در سن ۷۱ سالگی به عنوان مشاور مسائل زناشویی به ارتش چین پیوست. او ۲۳ بار ازدواج کرد و بیش از ۲۰۰ فرزند دارد.


آقا لی وقتی ۱۰ ساله بود به کانسو، تبت، آنام، سیام و منکوریا سفر ‌کرد و به جمع‌آوری گیاهان ‌پرداخت. در صدسال اول عمرش او به این کار مشغول بود. بعد تصمیم گرفت گیاهانی را که دیگران جمع می‌کردند بفروشد. وی گیاهانی نظیر لینگژی، گرگ تیغ، جینسینگ وحشی، هی‌شو‌وو و گوتو کولا همراه با سایر گیاهان چینی فروخت و با این رژیم و شراب سفید زندگی کرد.
راز طولِ عمر او:

از او پرسیدیم که راز طول عمرش چیست. لی‌ چینگ گفت: قلبی توأم با آرامش بدارید، چون کبوتر با سرزندگی و نشاط پربگیرید و چون سگ عمیق و خوب بخوابید. او هم‌چنین سکوت درون و آرامش ذهن را نیز توآم با تکنیک‌های تنفسی برای طول عمر پیشنهاد کرد.
 healthcare
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: