کد خبر: ۵۶۳۳۹
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۰ - ۰۸ فروردين ۱۳۹۴ - 2015March 28
مدیرکل دفتر اعتباربخشی امور درمان وزارت بهداشت عنوان کرد
شفاآنلاین_مدیرکل دفتر اعتباربخشی امور درمان وزارت بهداشت گفت: شماره ۱۵۹۰ به شکایات بیماران و مردم از نوع خدمات درمانی بیمارستان‌ها در نوروز رسیدگی می‌کند، همچنین هیچ بیماری لازم نیست برای انتقال از بیمارستانی به بیمارستان دیگر هزینه‌ای بپردازد.

وی افزود: هم‌اکنون اگر لیست اعمال جراحی بیمارستان‌های بزرگی مانند میلاد و سینا را مشاهده کنید، متوجه می‌شوید که با تعداد اعمال جراحی در ایام غیرتعطیل تفاوتی ندارد. 

مدیرکل دفتر اعتباربخشی امور درمان وزارت بهداشت ادامه داد: البته در ایام نوروز برخی مردم انتظاراتی دارند که تحقق آن در تعطیلات سخت است چون برخی مراکز درمانی اصلا بعضی تجهیزات مانند تصویربرداری را ندارند و باید به دیگر مراکز منتقل شوند، البته هزینه انتقال بیمار به مراکز دیگر را همان مرکز منتقل کننده متقبل می‌شود و بیمار هزینه‌ای نباید بپردازد.

میردهقان با اشاره به اینکه طرح تحول سلامت نیز در سال 94 با قدرت ادامه پیدا می‌کند خاطرنشان کرد: 120 نفر از نخبه‌ترین ناظرهای وزارت بهداشت طرح تحول سلامت را در قالب 71 شاخص ارزیابی کردند که نتایج آن به زودی اعلام می‌شود.

* فعالیت تمام مراکز شبانه‌روزی کشور در ایام تعطیلات نوروز 

محمد جهانگیری معاون نظارت و برنامه‌ریزی سازمان نظام پزشکی کشور نیز در برنامه بررسی خدمات بیمارستانی در تعطیلات نوروز عنوان کرد: در ایام نوروز با برنامه‌ریزی‌های که صورت گرفته است پوشش حداقلی استقرار پزشکان برای خدمات به بیماران صورت پذیرفته است. هم‌اکنون تمام مراکز شبانه‌روزی کشور فعال هستند و اتاق‌های عمل جراحی بیمارستان‌های بخش خصوصی نیز برای هر نوع خدمت با دیگر بیمارستان‌های دولتی هماهنگی لازم را دارد.
 
 تسنیم
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: