کد خبر: ۵۶۲۷۳
تاریخ انتشار: ۲۰:۲۰ - ۰۶ فروردين ۱۳۹۴ - 2015March 26
شفا آنلاین:فریبا گودرزی در خصوص آخرین وضعیت هوای کشور اظهار داشت: امروز در نیمه شمالی و جنوب کشور شاهد بارش باران خواهیم بود که در نواحی کوهستانی این مناطق بارش برف رخ می‌دهد
به گزارش شفا آنلاین ،وی با بیان اینکه از فردا از میزان بارش‌ها در غرب و شمال غرب کشور کاسته می‌شود، افزود: فردا در برخی نقاط مرکز و جنوب سواحل شمال نیز شاهد بارش باران خواهیم بود. همچنین بعد از ظهر جمعه بارش باران به نوار شرقی کشور کشیده می‌شود.

گودرزی بیان کرد: سامانه بارشی از بعد از ظهر شنبه از شرق کشور خارج می‌شود و در روز شنبه ما در اکثر نقاط کشور جوی پایدار خواهیم داشت.

وی با تأکید بر اینکه از یکشنبه موج جدید بارشی وارد کشور می‌شود، گفت: امروز بارش‌ها در کردستان، همدان، مرکزی، فارس، کرمانشاه، لرستان، بوشهر، جنوب یزد، آذربایجان غربی و شرقی، اردبیل، گیلان، غرب مازندران و گلستان پیش‌بینی شده است.

این کارشناس هواشناسی ادامه داد: شدت بارش‌ها در جنوب کشور خواهد بود مانند کرمان و جنوب یزد. توصیه می‌شود به‌دلیل بارش باران و برف در نیمه شمالی کشور مسافران به‌دلیل لغزندگی جاده‌ها تجهیزات کامل را همراه داشته باشند.

گودرزی افزود: جاده‌های کوهستانی در نیمه شمالی کشور لغزنده بوده و مسافران باید تجهیزات کامل و زنجیر چرخ به‌همراه داشته باشند.

این کارشناس سازمان هواشناسی اعلام کرد: امروز سردترین نقاط اردبیل با ۲ درجه زیر صفر و گرمترین بندرعباس با ۳۰ درجه سانتی‌گراد بالای صفر پیش‌بینی شده است. کاهش دما از روز شنبه حدود ۳ درجه در گیلان و مازندران رخ می‌دهد.

وی در خصوص هوای تهران نیز گفت: امروز بارش پراکنده در برخی ساعات برای تهران پیش‌بینی شده که در ارتفاعات بارش برف خواهیم داشت؛ فردا نیز برای پایتخت بارش باران تا بعد از ظهر خواهیم داشت و این بارش شنبه قطع شده و یکشنبه با ورود موج جدید بارشی مجدد در تهران بارش باران داریم.

گودرزی افزود: از فردا حدود ۳ درجه هوای تهران سردتر می‌شود، بیشینه امروز هوای تهران ۱۴ و کمینه فردا صبح تهران ۸ درجه است.

وی بیان کرد: امروز و فردا بارش برف در جاده‌های کوهستانی و شمال غرب پیش‌بینی شده است که موجب لغزندگی جاده‌ها می‌شود؛ بارش برف در جاده چالوس و هراز نیز امروز و فردا رخ می‌دهد.

برچسب ها: جمعه ، سواحل
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: