کد خبر: ۵۶۱۳۵
تاریخ انتشار: ۱۹:۰۰ - ۰۵ فروردين ۱۳۹۴ - 2015March 25
شفاآنلاین :آبراهام لینکن می‌گوید: «صورت ما در 50سالگی، حامل کارنامه عمر انتخاب بین خوب و بد ماست» بنابراین احساسات ،خلقیات،رفتارها و استعدادهایی که داریم همه در صورت ما نمایان است.
به گزارش شفاآنلاین ،اگر می‌خواهید از زوایا و خطوط چهره کارلوس کی‌روش پی به رفتار و موفقیت مرد بزرگ و محبوب فوتبال ایران ببرید نگاهی به روانشناسی چهره او بیندازید.

گوش‌ها :

مردان موفق با این فرم گوش، روحیه تجاری خوبی داشته و مسئولیت‌پذیرند. آنها می‌توانند رهبران خوبی باشند و این خصوصیات تاثیرات بسیار مثبتی به‌ویژه در کار و حرفه‌شان خواهد داشت. این افراد به علت رفتار اجتماعی مناسب و تلقین مثبت نسبت به زندگی، خیلی زود دیگران را با خود همگام می‌کنند.

گونه‌ها:

به محض ورود به یک جمع همه نگاه‌ها به سمت او منحرف می‌شود. حتی اگر خود او هم باور نکند، دیگران بر این باورند که او رهبری مقتدر است و از آنجایی که دیگران او را قدرتمندتر و بلندمرتبه‌تر از خویش می‌بینند بعضا به او حسادت می‌کنند.

اعتماد کنيد، به اين مرد سرسخت!

 لب و دهان:

دهانی که کی‌روش دارد مشخصه افرادی درون‌گرا و جذاب است که اراده‌ای قوی دارند و این صفات به آنها کمک می‌کند تا در زندگی خوب پیش بروند.  اما گاهی اوقات همین صفت‌های‌شان باعث نتایج نامطلوب در رفتار آنها می‌شود. برای مثال به خودپرستی و سلطه‌جویی آنها بر دیگران کمک می‌کند. این افراد اجازه نمی‌‌دهند که مشکلات آنها را از پا در آورد و به‌ندرت پیش می‌آید که کسی بتواند در هنر جنگیدن این افراد با مشکلات به پای‌شان برسد. کی‌روش در گرفتن حق خود از دیگران تصمیمی راسخ دارد. لب‌های راست و باریک او هم خبر از این می‌دهد که همیشه سعی دارد تا نقش‌های رهبری را برعهده بگیرد. اگر از این افراد بخواهید که کارهایی با نتایج بی‌اهمیت انجام دهند تجارب و غرورشان حتما خدشه‌دار خواهد شد.

چانه:

با نگاه اول به این چانه؛ فردی جنگجو،نیرومند و پرانرژی می‌بینیم. کسی که برخی مواقع تمایل زیادی به سرسختی و خشونت پیدا می‌کند و احتمالا شکست را راحت نمی‌‌پذیرد. آنها در اصل افراد باگذشتی نیستند. به هیچ‌وجه نمی‌‌توانند بی‌احترامی و آزار و اذیت دیگران را تحمل کنند. نکته دیگر درمورد کسانی که چنین چانه‌ای دارند این است که کمتر پیش می‌آید که این افراد چه در کار و چه در زندگی خصوصی و کاری بدون فکر و با عجله کاری را انجام دهند و به طور کلی کار تمام این افراد از روی نقشه و با برنامه‌ریزی پیش می‌رود.

پیشانی :

این فرم پیشانی مخصوص مردان بزرگ است. قابل اعتماد بودن،کامل بودن و صمیمیتی که این افراد در طول زندگی با خانواده خود دارند از صفات و مشخصه آنهاست.  مردانی که چنین پیشانی دارند به‌ندرت خودبینی و تکبر خود را پنهان می‌کنند.

چشم‌ها:

کی‌روش با این چشم‌ها لجباز،حسود و گاهی هم بدذات می‌شود. پس در برخورد با او و پذیرش عقایدش باید محتاط باشید. به علاوه از این چشم‌ها به راحتی می‌توان فهمید که به‌خاطر ویژگی‌های منفی به هیچ کس و هیچ چیز اجازه نزدیک شدن به دنیای خصوصی‌‌اش را نمی‌‌دهد. دقت در جزئیات کارهای پراهمیت سودمند است و برخلاف  سردی رفتارشان بسیار باهوشند. آنها نگاه متعادلی به زندگی دارند و سعی می‌کنند واقع‌گرا و بی‌طرف باشند. این افراد به آسانی امید خود را از دست نمی‌‌دهند و پشتکارشان تحسین‌برانگیز است.

 بینی:

اگر سعی کنید عقایدتان را به کی‌روش تحمیل کنید، عصبانی می‌شود و شاید کارتان به دعوا بکشد. یکی از شایع‌ترین محرک‌های عصبانیت او افرادی‌اند که با بیان عقاید مبهم و متغیر قصد فریبش را دارند. اوج درخشش او زمانی است که با دیگران کار می‌کند. از کار گروهی لذت می‌برد و دوست دارد با دیگر اعضای گروه ارتباط برقرار کرده و تبادل تجربه کند.

زندگی ایده آل
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: