کد خبر: ۵۶۱۰۵
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۵ - ۰۵ فروردين ۱۳۹۴ - 2015March 25
شفاآنلاین-کارشناس ارشد روان‌شناسی گفت: آشتی دادن نگاه انتقادی جوان امروز با سنت رایج مهمانی نسل گذشته، در نظر اول غیرممکن به نظر می‌رسد اما می‌توان به چند راه‌حل بینابین رسید که هم رضایت بزرگ‌ترها و هم رضایت جوان‌ترها را در پی داشته باشد.

به گزارش شفاآنلاین،یاشا شایان با بیان اینکه برنامه‌تان را با پدر و مادرتان در میان بگذارید، گفت: بگویید کجاها را با آنها هستید و کجاها را نیستید. این جوری پدر و مادرتان حس می‌کنند که احترامشان را حفظ کرده‌اید.

شایان افزود: از مهمانی‌ها به عنوان یک فضای مهارت‌های اجتماعی استفاده کنید. رابطه برقرار کردن با فامیل، حتی به صورت موقت و سطحی در مهمانی‌ها، می‌تواند تمرینی برای دستیابی به مهارت‌های اجتماعی - که در محیط کار و تحصیل به کارتان می‌آید - باشد. از جمله این مهارت‌ها به گوش دادن، همدلی و حتی نه گفتن می‌توان اشاره کرد.

این روانشناس در پایان مطلب خود گفت: می‌توانید در میان افراد حاضر در مهمانی‌های نوروزی هم‌سن و سال‌های خودتان را پیدا کنید و ببینید واقعاً با شخصیت و علایق کدامشان بیشتر سازگارید. با این شیوه در این دید و بازدیدها حداقل یک نفر هست که شما منتظر آمدن یا مشتاق دیدنش باشید.



سپیده دانایی



نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: