کد خبر: ۵۵۷۴۳
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۵ - ۰۱ فروردين ۱۳۹۴ - 2015March 21
شفاآنلاین-مدیرعامل برج میلاد گفت: ویژه برنامه‌های نوروزی به مناسبت ایام فاطمیه به دو بخش تقسیم می‌شود. بخشی از جشنواره نوروزی با رویکرد مذهبی همزمان با ایام فاطمیه از ۲۷ اسفند تا ۵ فروردین و بخش دوم جشنواره از ۶ تا ۱۴ فروردین ادامه دارد.
به گزارش شفا آنلاین،علیرضا شریفی در مراسم افتتاح جشنواره نوروزی برج میلاد تهران گفت: جشنواره نوروزی عطر یاس از 27 اسفند تا 14 فروردین میزبان شهروندان و مسافران نوروزی پایتخت است.

مدیرعامل برج میلاد از حضور همیاران گردشگری در سرای گردشگری برج میلاد خبرداد و گفت: این همیاران شهروندان را در گروه‌های 50 نفری با مجموعه برج میلاد آشنا و فضاهای گردشگری تهران را به آن‌ها معرفی می‌کند.

وی همچنین از دو ویژه برنامه در ایام نوروز خبر داد وگفت: 8 فروردین راس ساعت 20:30 دقیقه همزمان با چراغ خاموشی چراغ‌های برج میلاد خاموش می‌شود و 12 فروردین نیز همزمان با روز جمهوری اسلامی برج میلاد با  برنامه های ویژه فرهنگی میزبان گردشگران نوروزی خواهد بود.

شریفی با اشاره به ایام فاطمیه در نوروز 94 گفت: ویژه برنامه‌های نوروزی برج میلاد تهران به فراخور مناسبت ایام فاطمیه و با توجه به ایام عزاداری بانوی دو عالم به دو بخش تقسیم می‌شود. بخشی از جشنواره نوروزی با رویکرد مذهبی همزمان با ایام فاطمیه از 27 اسفند تا 5 فروردین و بخش دوم جشنواره از 6 فروردین تا 14 فروردین ادامه دارد.

همچنین در این مراسم محمدجواد شوشتری مشاور شهردار تهران و مدیر کل دفتر شهردار تهران اظهار داشت:برج میلاد تهران به عنوان یادگار ملی ایرانیان جای مهمی است و به همین دلیل به فراخور مناسبت‌های مختلف شهروندان و بازدیدکنندگان مختلفی به این برج که ساخته دست مهندسان ایرانی است می‌آیند.

وی افزود: در برخی از روزهای ایام سال روزانه حتی تا سقف 45 هزار نفر نیز بازدید کننده از برج میلاد تهران وجود داشته است که این نشان دهنده اهمیت و جایگاه این یادمان ملی است.

شوشتری تصریح کرد: برج میلاد یکی از تفریح گاه‌های عمومی شهروندان است و باید دید که مردم چه می‌خواهند؟! ما باید در چنین جای مهمی میزبان خوبی برای مهمانان باشیم و با کرامت و احترام با مخاطبان رفتار کنیم.

مشاور شهردار تهران در پایان با تقدیر از تلاش های فرزاد هوشیار پارسیان مدیرعامل قبلی برج میلاد تهران، اعلام کرد: امیدوارم جشنواره امسال به مراتب از سال گذشته بهتر و پربارتر باشد.

تسنیم

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: