کد خبر: ۵۵۴۲۲
تاریخ انتشار: ۰۶:۳۰ - ۲۸ اسفند ۱۳۹۳ - 2015March 19
شفاآنلاین_در اين روزهاي پاياني سال ۹۳ نام و ياد اسوه رحمت و مهرباني حضرت فاطمه زهرا(س) را ارج نهاده، اميد است در سال جديد با تاسي به ائمه اطهار(ع) و بهره مندي از فضائل، صفات و كمالات اخلاقي بزرگان دين، پويندگان راه آن بزرگواران باشيم.
به گزارش شفاآنلاین،محمدرضا پیشرو مدیرعامل این بانک به مناسبت فرارسيدن سال نو پيامي صادر كرد که متن این پيام بدین شرح است:

بسمه تعالی

فرا رسيدن سال نو و بهار پر طراوت كه نشانه اي از قدرت لايزال الهي در تجديد حيات طبيعت و زدودن غبار كهنگي از چهره گيتي است را به هموطنان ارجمند، مشتريان گرامي، سهامداران عزيز و همكارانم در بانك سينا و خانواده هاي بزرگوارشان تبريك و تهنيت عرض مي نمايم و سالي پر از معنويت و بركت را در سايه توجهات الهي براي شما عزيزان مسئلت دارم.

در اين روزهاي پاياني سال ۹۳ نام و ياد اسوه رحمت و مهرباني حضرت فاطمه زهرا(س) را ارج نهاده، اميد است در سال جديد با تاسي به ائمه اطهار(ع) و بهره مندي از فضائل، صفات و كمالات اخلاقي بزرگان دين، پويندگان راه آن بزرگواران باشيم.

خداوند متعال را شاكرم كه در آستانه سال جديد، توفيق خدمتگزاري در جمع خانواده بزرگ بانك سينا را به اينجانب عطا فرمود تا به ياري و مدد كاركنان زحمتكش و صديق بانك و بهره گيري از روش ها و رويه هاي حرفه اي در چارچوب قوانين و ضوابط بانكي، زمينه بهبود خدمت رساني به هموطنان گرامي و رضايت خاطر همه عزيزان را فراهم آوريم.

در سالي كه گذشت بانك سينا با تدبير مسئولان و همت تمامي دست اندركاران، موقعيت و جايگاه خود در نظام بانكي را به نحو مطلوبي ارتقاء بخشيد و موفقيت هاي قابل توجهي در حوزه هاي مختلف عملكردي كسب نمود، كه همگي حاكي از حركت بانك سينا به سمت رشد و تعالي است.

اكنون بانك سينا مصمم است تا به اتكاي نيروهاي متخصص و متعهد و بهره مندي از ابزارهاي مختلف و متنوع ارتباطي و پيروي از اصول مشتري مدارانه و رفتار حرفه اي كاركنان با بهينه سازي فرايندها و ساختارهاي عملياتي و تشكيلاتي، توسعه كارآمد زيرساخت ها و تجهيزات و تامين منابع و بهره گيري هدفمند از فرصت هاي بالقوه ملي و بين المللي به جايگاه والايي كه در برنامه استراتژيك بلند مدت خود ترسيم نموده، دست يابد و زمينه رضايت و خرسندي بيش از پيش اعضاي خانواده بزرگ بانك سينا را فراهم سازد و در تحقق اهداف كلان اقتصادي كشور به ويژه كمك به ايجاد اشتغال و حمايت از توليد و تحقق اقتصاد مقاومتي نقش برجسته اي ايفا نمايد.

اميد است سال ۱۳۹۴ نيز سالي سرشار از موفقيت هاي روز افزون براي هم ميهنان گرامي و سال عزت، سربلندي و سرافرازي ملت عزيز ايران در تمامي عرصه ها باشد.
رویکرد

 



 

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: