کد خبر: ۵۵۴۰۴
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۲ - ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ - 2015March 18
شفاآنلاین-فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهدای سازمان تامین اجتماعی از اعزام بیش از سه هزار تن از کارکنان این سازمان به مناطق عملیاتی دفاع مقدس خبر داد.
به گزارش شفا آنلاین،عبدالخالق حبیبی اظهار داشت: این افراد از 15 اسفند 93 تا 15 فروردین 94 به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می شوند.

وی ادامه داد: از این شمار، 330 تن از کارکنان تامین اجتماعی استان تهران و خانواده های آنان از 29 اسفند سال جاری تا ششم فروردین 94 به جنوب کشور اعزام می شوند و در شهرهای دزفول و خرمشهر اقامت خواهند داشت.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهدای سازمان تامین اجتماعی افزود: اعزام کارکنان به مناطق عملیاتی جنوب کشور با همکاری معاونت فرهنگی و اجتماعی انجام و برنامه های فرهنگی نیز برای کارکنان و خانواده های آنان در نظر گرفته شده است.

وی اظهار داشت: تمام مراکز استان ها در حوزه بیمه ای و درمانی در اعزام کارکنان به مناطق عملیاتی با فرماندهی بسیج هماهنگ بوده اند و این برنامه با نظم خاصی در سراسر کشور اجرا خواهد شد.

حبیبی تصریح کرد: برنامه بازدید از مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور نیز در سال 94 اجرا خواهد شد و برای اجرای آن برنامه ریزی های لازم انجام شده است.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: