کد خبر: ۵۵۰۴۶
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۴ - ۲۴ اسفند ۱۳۹۳ - 2015March 15
رئیس پلیس پایتخت تشریح کرد :
شفاآنلاین-رئیس پلیس پایتخت با اشاره به کشف ۳۰ میلیون قطعه مواد محترقه و استقرار ۳۷۵ ایستگاه پلیس در ایام نوروز، تمهیدات در نظر گرفته شده برای چهارشنبه پایانی سال و ایام نوروز را تشریح کرد.
به گزارش شفا آنلاین،سردار حسین ساجدی‌نیا در تشریح تمهیدات پلیس برای چهارشنبه پایانی سال اظهار داشت: پلیس تهران بزرگ با توجه به در پیش رو بودن چهارشنبه پایانی سال تمهیدات خاصی را اتخاذ کرده و امیدواریم امسال نیز مانند سال گذشته با همکاری خانواده‌ها که نقش بسیار مهمی در آگاه‌سازی فرزندانشان دارند، چهارشنبه پایان سال خوبی را سپری کنیم.

وی ادامه داد: رویکرد امسال پلیس پایتخت همچون سنوات گذشته رویکردی اجتماعی و برمبنای کوچه محور است و ممنوعیت هر گونه تجمع در خیابان‌های اصلی همچون سال‌های پیشین به قوت خود باقیست.

وی با اشاره به برخورد سخت پلیس با هرگونه هنجارشکنی و سلب‌کردن آرامش مردم گفت: برخورد ما با هنجارشکنان تنها خواست مردم و برمبنای مبانی و قوانین موجود است و با هرگونه هنجارشکنی و کسانی که آسایش عمومی را سلب کنند برخورد خواهد شد.

ساجدی‌نیا گفت: با هماهنگی مقام قضایی مقرر شده تا خودروهایی که با ایجاد سروصدا و هرگونه مزاحمت باعث سلب آسایش مردم می‌شوند برخورد و خودروها تا پایان تعطیلات نوروزی متوقف شوند. همچنین هنجارشکنان نیز تا پایان تعطیلات نوروز میهمان پلیس خواهند بود.

وی به کشفیات به دست آمده نیز اشاره کرد و گفت: تا این لحظه 30 میلیون قطعه مواد محترقه معادل 36 تن توسط پلیس از قاچاقچیان کشف و ضبط شده است.

تمهیدات نوروزی پلیس

ساجدی‌نیا در خصوص تمهیدات پلیس پایتخت برای ایام نوروز اظهار داشت: با توجه به هماهنگی‌های انجام شده از روز 28 اسفندماه تا پایان 14 فروردین ماه سال آینده 375 چادر و ایستگاه پلیس در تمام محلات شهر مستقر می‌شوند و امنیت عمومی را در طول تعطیلات برقرار می‌کنند.

وی ادامه داد: همچنین هر یک از این ایستگاه‌ها مجهز به دو گشت خودرویی در لحظه هستند و این گشتی‌ها بجز گشت‌های پلیس آگاهی، امنیت و پلیس امداد است.

وی با بیان اینکه در طول تعطیلات نوروز از صددرصد نیروی پلیس پایتخت استفاده خواهد شد، گفت: از روز اول فروردین ماه سال 94 ممنوعیت هرگونه اسباب‌کشی در پایتخت همچون سنوات گذشته برقرار است و شهروندانی که قصد جابجایی و اسباب‌کشی در تعطیلات نوروز را دارند باید پیش از نقل مکان حتما مجوزهای لازم را از پلیس اخذ کنند و در غیر این صورت پلیس ملزم به ضبط توقیف اسباب و اثاثیه آنها در هنگام اسباب‌کشی است.

عیدی رئیس پلیس پایتخت به خودروهای توقیفی

وی در پایان در خصوص تمهیدات پلیس برای افرادی که خودرو آنها توقیف شده گفت: پلیس پایتخت برای ایام پایانی سال تسهیلاتی را تا پایان روز سه‌شنبه در نظر گرفته و بنابر تصمیمات اتخاذ شده تمامی خودروهایی که منع قضایی ندارند می‌توانند از ستادهای ترخیص خودرو، وسایل نقلیه خود را ترخیص کنند.

تسنیم

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: