کد خبر: ۵۴۴۳۷
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۰ - ۱۹ اسفند ۱۳۹۳ - 2015March 10
وزیر بهداشت در آستانه‌اشرفیه:
شفاآنلاین-وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به کاهش هزینه‌های درمان در کشور، گفت: هتلینگ بیمارستان‌ها ارتقا یافته و شاهد تجهیز بیمارستان‌ها در سراسر کشور هستیم.
به گزارش شفا آنلاین،سیدحسن قاضی‌زاده‌هاشمی شامگاه دوشنبه حاشیه بازدید از مراکز درمانی و بهداشی این شهرستان، اظهار داشت: هزینه‌های درمان مردم  کاهش یافته است.

وی با بیان اینکه هزینه‌های درمان و بستری کاهش چشمگیری یافته است، افزود: هتلینگ بیمارستان‌ها ارتقا یافته و شاهد تجهیز بیمارستان‌ها در سراسر کشور هستیم.

وزیر بهداشت با بیان اینکه تمامی اعتبارات وزارت بهداشت برای مردم هزینه می‌شود، گفت: اجرای نظام سلامت جدی‌تر از امسال در سال 94 با رفع آسیب‌های موجود پیگیری می‌شود.

هاشمی‌قاضی‌زاده با تأکید بر اینکه بخش بهداشت از اولویت‌های دولت در سال 94 است، تصریح کرد: شبکه‌های بهداشت شهری و روستایی گسترده‌تر می‌شود.

کمک 17 میلیارد ریالی وزیر بهداشت به حوزه سلامت آستانه‌اشرفیه

سید حسن قاضی‌زاده هاشمی در ادامه سفر خود به شرق گیلان عصر امروز از بخش‌های مختلف بیمارستان کوثر آستانه‌اشرفیه شامل بخش چشم‌پزشکی، بخش زنان و زایمان، آزمایشگاه و جراحی عمومی بازدید کرد.

وی دستور اختصاص چهار تخت در بخش بیمارستان آی‌سی‌‌یو این بیمارستان کوثر را صادر کرد، قاضی‌زاده‌هاشمی همچنین با حضور در بخش زنان و زایمان بیمارستان کوثر به هرکدام از چهار کودک تازه متولدشده مبلغ یک‌میلیون ریال هدیه اختصاص داد.

وزیر بهداشت و درمان همچنین 10 میلیارد ریال برای تجهیز بیمارستان کوثر آستانه‌اشرفیه اعتبار اختصاص داد، قاضی‌زاده‌هاشمی سپس دستور  احداث ساختمان جدید شبکه بهداشت آستانه را صادر و 7 میلیارد ریال نیز اعتبار به این امر اختصاص داد.

تسنیم

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: