کد خبر: ۵۴۱۵۶
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۴ - ۱۷ اسفند ۱۳۹۳ - 2015March 08
وزیر کشور:
شفاآنلاین-وزیر کشور بر لزوم آمادگی استانداران برای ایجاد شرایط با نشاط در ایام نوروز برای مردم تاکید کرد و گفت: با ارایه خدمات به مردم، کاهش تلفات و هزینه مسافرت های نوروزی باید عیدی پر از شادمانی برای مردم رقم بخورد وهیچ خانواده ای دچار گرفتاری نشود.
به گزارش شفا آنلاین،عبدالرضا رحمانی فضلی در همایش استانداران، افزود: استانداران با رفع ضعف ها، اشکال ها و تقویت نکات مثبت و قوت ها خود را برای خدمت به مردم در سال جدید آماده کنند.

وزیر کشور با یادآوری تاکید رهبر معظم انقلاب در بحث آمایش سرزمین و استفاده از ظرفیت های استانی بویژه در برنامه ششم توسعه کشور خاطرنشان کرد: با شناخت قابلیت های هر منطقه باید الگوهای عملی برای توسعه استان ها داشته باشیم و این کاملا قابل اجرا است.

رحمانی فضلی در بخش دیگری از سخنان خود با این که انتخاب بازرسان انتخابات از اولین اقدامات استان ها برای ورود به روند برگزاری انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی است ، یادآور شد: باید با آموزش عوامل برگزاری انتخابات در فرمانداری ها زمینه برگزاری مطلوب این انتخابات فراهم شود.

وی به استانداران سراسر کشور توصیه کرد: اقدامات خود را در تمام زمینه ها اطلاع رسانی کنند و برای انعکاس فعالیت ها با رسانه های جمعی تعامل سازنده داشته باشند.
ایرنا
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: