کد خبر: ۵۳۶۳۷
تاریخ انتشار: ۲۰:۵۴ - ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - 2015March 03
شفاآنلاین_برخی از زنان و مردان در گذشته فریب موقت بودن عقیم شدن را خورده و زمانی که دست به این کار زده‌اند بعداً متوجه شده‌اند که راه بازگشتی ندارد و برای همیشه خود را از نعمت فرزند محروم کرده‌اند.

به گزارش شفاآنلاین،حجت‌الاسلام‌ حسین وحیدپور، استاد حوزه علمیه قم در سخنرانی در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) با بیان این‌که خرید و فروش کالاهای قاچاق از روی تعمد خلاق قانون و کاری خلاف شرع است، گفته: در شرایطی که اقتصاد کشور در معرض آسیب شدید قرار دارد خرید و فروش کالاهای قاچاق به بهانه ارزان بودن و کیفیت، کاری خلاف شرع است.

 

وی در ادامه با اشاره به این‌که عقیم شدن دائمی به هر بهانه‌ای که باشد حرام است، افزود: برخی از زنان و مردان در گذشته فریب موقت بودن عقیم شدن را خورده و زمانی که دست به این کار زده‌اند بعداً متوجه شده‌اند که راه بازگشتی ندارد و برای همیشه خود را از نعمت فرزند محروم کرده‌اند.

 

وی با بیان این‌که عقیم شدن به بهانه مشکلات اقتصادی و فقر بهانه خوبی نیست و عقیم شدن تنها در صورتی ‌که فرد دارای چندین فرزند بوده و سلامت او وابسته به این کار باشد توصیه می‌شود. پزشکی که می‌داند دلایل فرد برای عقیم شدن دائمی کافی نیست و این عمل جراحی را انجام دهد، حرام مرتکب شده و در شرایطی که نسل و ملت ایران در خطر است با چنین فردی باید به ‌شدت برخورد شود.
 
تابناک
 
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: