کد خبر: ۵۳۵۰۹
تاریخ انتشار: ۲۲:۱۸ - ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - 2015March 02
شفاآنلاین :وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: جهادی ها قول نمی دادند بلکه عمل می کردند و کمتر حرف می زدند و بیشتر عملیاتی بودند.

به گزارش شفاآنلاین، قاضی زاده هاشمی در نخستین گردهمایی سراسری مدیریت جهادی که در باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد افزود: در دانشگاه و دولت به آن چیزی که می خواستیم نرسیدیم چراکه کارها پیش نمی رود مگر اینکه تحول جهادی در همه بخش ها اتفاق بیفتد.
وی با اشاره به پیچ و خم های اداری در مدیریت دولتی گفت:‌ وزیر به جای اینکه با خیال راحت به دنبال اهداف وزارتخانه خود باشد باید درپی بودجه تصویبی آن هم در پروسه طولانی باشد.
هاشمی با بیان اینکه این وضع مدیریت دولتی در مقابل مدیریت جهادی است افزود: جهاد ادارات تشکیل شد اما متاسفانه ناکام ماند و با ادغام جهاد سازندگی در وزارت کشاورزی قدرت این نهاد انقلابی در مدیریت دولتی هضم شد.
وی گفت: اساس کار به دست بچه های جهادی نیست چراکه در زندگی مردم در اقتصاد، اجتماع، مجلس ، دولت و مدیران اتفاقی نیفتاده اما بازهم جای امیدواری است.
وزیر بهداشت افزود: جهادی کار نمایشی نمی کند، ‌بودجه را هدر نمی دهد و با فکر عمل می کند اما متاسفانه مدیریت جهادی در کشور خیلی غریب است و کار از پیش نمی برد.
هاشمی با اشاره به فعالیت جهاد سازندگی در ابتدای انقلاب اسلامی و تلاش فعلی گروههای جهادی گفت: وقتی دانشجویان، استادان و جوانان متخصص در مناطق محروم خدمات مختلفی را ارائه می کنند اما عده ای فکر می کنند این‌ها درپی پست و مقام هستند در حالی‌که حرکت جهادی فقط به عشق خدمت، توسعه و پیشرفت کشور تحقق می یابد.
وی با اشاره به اینکه باید در مدیریت کلان کشور تحول جهادی ایجاد شود افزود: با اینکه همه می‌دانند پرداخت یارانه به افراد پردرآمد درست نیست اما دولت و مجلس نمی توانند برای این موضوع مهم تصمیم گیری کنند.
وزیر بهداشت با بیان اینکه همه جای دنیا بیمه ها و منابع آن تجمیع شده است اما در کشور ما این گونه نیست گفت:‌ کاری که یک نیروی جهادی به سرعت برای آن تصمیم می گیرد در پروسه مدیریت دولتی شاید بیش از یک ماه زمان ببرد که این غصه بسیار بزرگی است .
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: