کد خبر: ۵۳۴۱۷
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۵ - ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - 2015March 02
شفاآنلاین-به تازگی یک هتل ژاپنی ۱۰ ربات انسان‌نما به عنوان مسئول پذیرش هتل خریداری کرده است.
به گزارش شفا آنلاین،مدیر یک هتل ژاپنی به تازگی 10 ربات انسان‌نما برای مدیریت در قسمت پذیرش هتل خریداری کرده است.

این ربات‌ها قادر به تجزیه و تحلیل چهره میهمانان هتل و حرکات آنها هستند، به زبان انگلیسی و ژاپنی سخن می‌گویند، قادر به درک و توجه با تماس گیرنده‌ها هستند و در مقابل هر حرکت و حرف میهمانان واکنش لازم را نشان می‌دهند؛ نکته جالب اینکه در صورتی که میهمان نتواند هزینه هتل را بدهد، ربات کلید اتاق را به وی نمی دهند.

 هتل «هِن نا» دارای 72 اتاق است و در ماه ژوئیه باز خواهد شد.

برچسب ها: ربات ، ژاپن ، هتل ، عکس
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: