کد خبر: ۵۳۱۸۱
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۲ - ۰۹ اسفند ۱۳۹۳ - 2015February 28
شفاآنلاین-مدیرعامل اتحادیه شرکت های تعاونی مسافربری کشور گفت: تمام شرکت های مسافربری در سطح کشور برای جابه جایی مسافران نوروزی آماده شده اند و متقاضیان می توانند از دهم اسفند ماه جاری با مراجعه به سایت شرکت های مسافری نسبت به خرید بلیت های نوروزی اقدام کنند.
به گزارش شفا آنلاین،احمدرضا عامری فروش حضوری بلیت های نوروزی نیز از 17 اسفند ماه جاری آغاز می شود و متقاضیان می توانند در سطح استانها با مراجعه به دفاتر شرکت های تعاونی مسافربری در ترمینال ها و سطح شهر بلیت های مورد نیاز خود را تهیه کنند.

وی با بیان آنکه در حاضر برنامه ای برای افزایش قیمت بلیت ناوگان حمل و نقل عمومی در ایام تعطیلات نوروزی نداریم، گفت: همه متقاضیان بلیت های مورد نیاز خود را با قیمت مصوب خریداری خواهند کرد.

عامری با اشاره به تعداد مسافران نوروزی در سال گذشته، اظهار داشت: در ایام تعطیلات نوروزی سال گذشته حدود 45 میلیون مسافر توسط ناوگان حمل ونقل عمومی جابه جا شدند و پیش بینی می کنیم امسال مسافران بیشتری با ناوگان عمومی (اتوبوس، مینی بوس و سواری کرایه) در سطح کشور جابه جا شوند.

مدیرعامل اتحادیه شرکت های تعاونی مسافربری یادآور شد: طرح نوروزی همانند سنوات گذشته از 25 اسفند تا 15 فروردین ماه سال آینده اجرا می شود و هم اکنون تمام ناوگان حمل ونقل عمومی کشور برای جابه جایی هموطنان آماده شده اند.

وی بر کنترل و نظارت بر ناوگان حمل ونقل عمومی در این ایام تاکید کرد و گفت: نظارت بر ناوگان حمل ونقل عمومی یک فرآیند دایمی است اما در ایام تعطیلات نوروزی کنترل ها و نظارت های فنی بیشتر می شود تا هموطنان با ایمنی بیشتری در ایام تعطیلات نوروزی در جاده های کشور جابه جا شوند.

عامری از برگزاری نشستی در سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای خبر داد و گفت: به منظور آمادگی بیشتر و افزایش نظارت های قانونی طی چند روز گذشته نشستی با دست اندرکاران و مدیران فنی سازمان راهداری برگزار شد تا با هماهنگی های بیشتری طرح نوروزی ناوگان حمل و نقل عمومی در سطح کشور اجرایی شود.
ایرنا
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: