کد خبر: ۵۲۳۲۷
تاریخ انتشار: ۰۱:۱۱ - ۰۲ اسفند ۱۳۹۳ - 2015February 21
وزیربهداشت:
شفاآنلاین- وزیربهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: اجرای کامل برنامه های طرح تحول نظام سلامت نیازمند توجه مجلس شورای اسلامی به تخصیص اعتبارات پیشنهادی است.

به گزارش شفاآنلاین، سید حسن قاضی زاده هاشمی بعدازظهر جمعه در شهرستان دشتی پس از انجام 12 عمل جراجی آب مروارید در روستای زیارت ساحلی دشتی در جمع خبرنگاران افزود: امیدواریم با کمک مجلس شورای اسلامی بتوانیم بقیه حلقه های طرح تحول نظام سلامت را در کشور اجرایی کنیم.

وی تصریح کرد: کاروان نوآوران سلامت در روستای زیارت ساحلی شهرستان دشتی طی سه ماه، چهار هزار و 700 نفر بیماران بخش چشم و سه هزار و 900 نفر در بخش دندانپزشکی بصورت رایگان درمان شدند.

قاضی زاده هاشمی بیان کرد: در این مدت یک هزار و 400 عینک طبی نیازمند بیماران معاینه شده به صورت رایگان در اختیار افراد ویزیت شده قرار گرفته است.

استاندار بوشهر نیز گفت: کلینیک دندان پزشکی در شهرستان دیلم راه اندازی شده که با موافقت وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کلینیک دندان پزشکی در 9 شهرستان دیگر استان بوشهر راه اندازی می شود.

مصطفی سالاری افزود: برای توسعه خدمات دندان پزشکی راه اندازی کلینیک های تخصصی ضروری است که برهمین اساس توافقاتی با وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در این خصوص به عمل آمد.

وی اظهار کرد: در راستای توسعه خدمات دندانپزشکی در مناطق دورافتاده و محروم در استان بوشهر، واحد سیاردندانپزشکی در این استان راه اندازی می شود تا مردم مناطق محروم و دور دست از این خدمات درمانی بهره مند شوند.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: