کد خبر: ۵۱۷۲۷
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۱ - ۲۶ بهمن ۱۳۹۳ - 2015February 15
شفاآنلاین-مرحله کشوری اولین المپیاد فرهنگی ورزشی اعضای سازمان جوانان هلال احمر از امروز با حضور 1800 نفر از اعضای برتر استان‌های سراسر کشور به میزبانی استان سمنان برگزار می‌شود.
به گزارش شفا آنلاین،لله گانی، معاون دانشجویی و جوانان با اعلام این خبر در خصوص زمان برگزاری این مسابقات گفت: دوره برادران مرحله کشوری این المپیاد از روز 26 بهمن تا سوم اسفند و دوره خواهران از چهارم تا 11 اسفند ماه برگزار می‌شود.

به گفته وی، شنا، غریق نجات و آمادگی جسمانی برای مردان و زنان با رویکرد امدادی از جمله رشته‌های این المپیاد است. همچنین در این المپیاد ورزشی رشته ورزشی فوتسال برای آقایان و والیبال برای بانوان به صورت اختصاصی برگزار می‌شود.

بنابر اعلام پایگاه اطلاع رسانی هلال احمر، معاون دانشجویی و جوانان در ادامه گفت: مسابقات المپیاد ورزشی فرهنگی، در سطح استانی در تمامی استان‌های کشور برگزار می‌شود و در دوره کشوری تیم‌های منتخب و برتر استان‌ها به رقابت می‌پردازند.

وی در خصوص نحوه داوری و شرایط برگزاری مسابقات گفت: در این مسابقات با تمام گروه‌های حرفه‌ای شامل ورزشکاران، مربیان و افراد صاحب نام حوزه‌های مختلف نهایت همکاری شده است.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: