کد خبر: ۵۰۹۴۱
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۵ - ۲۱ بهمن ۱۳۹۳ - 2015February 10
مدیر گروه ارتوپدی بیمارستان عرفان درگفتگو با شفاآنلاین خبرداد:
شفاآنلاین-مدیر گروه ارتوپدی بیمارستان عرفان با بیان اینکه در کشورما افراد خیلی زود دچار پوکی استخوان می شوند گفت: سن افرادی که دچار شکستگی های ناشی از پوکی استخوان می شوند در کشور ما نسبت به دیگر کشورها 10 سال پایین تر است.

دکتر محمدرضا ابراهیمیان در گفتگوی اختصاصی با شفاآنلاین درباره مشکلات ارتوپدی کشور ما با دیگر کشورها اظهار کرد: تنها نقطه اختلاف مشکلات ارتوپدی کشور ما با دیگر کشورها محدوده سنی است. به طوری که افراد در دیگر کشورها به طورعمده از 75 سالگی به بالا دچار این شکستگی ها می شوند. اما در ایران خانم ها معمولا از 60 سالگی و آقايان از 65 سالگی به بعد دچار شکستگی در مفصل ران و شکستگی های ستون فقرات می شوند.


وی علت این شکستگی ها را مسائلی مانند تغذیه، عدم توجه به ورزش مناسب، فعالیت های بدنی و بیماری های زمینه ای مانند دیابت، فشار خون و مصرف بی رویه سیگار دانست و بیان کرد: این شکستگی ها معمولا با یک نسبت مشابه ای در همه کشورها صورت میگیرد.

وی اضافه کرد: شاید از لحاظ نسبتی اختلاف زیادی با دیگر کشورها نداشته باشیم و شکستگی های ناشی از تصادف را در کشورمان بیشتر ببینیم اما از نظر حرفه ای وتخصص درماني با دیگر کشورها مشابه هستیم.

مدیر گروه ارتوپدی بیمارستان عرفان همچنین تاکید کرد: در حال حاضر مطلقا به خاطر شکستگی و درمان ارتوپدی هیچ بیماری وجود ندارد که به علت نداشتن امکانات درمانی به خارج از کشور اعزام شود.

متخصص ارتوپدي افزود: ممکن است بیماری خودش به شخصه بخواهد برای درمان به کشور دیگری برود اما ما تمام امکانات درمانی و پیشگیری را در کشور داریم و به بهترین شکل و با جدیدترین علم آن را به بیماران ارائه می دهیم.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
حسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۱
0
1
این تیتر چه ربطی به محتوای خبر داشت؟؟؟؟
سینا
|
Germany
|
۱۹:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۱
0
0
پس به نظرشماچه تیتری بایدمی زدن؟
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: