کد خبر: ۵۰۷۴۰
تاریخ انتشار: ۰۸:۰۶ - ۱۸ بهمن ۱۳۹۳ - 2015February 07
رییس سازمان تامین اجتماعی:
شفاآنلاین- رییس سازمان تامین اجتماعی گفت: به مناسبت گرامی داشت ایام الله دهه فجر 36 پروژه مهم تامین اجتماعی در سراسر کشور آماده و راه اندازی آنها از روزهای نخست این ایام آغاز شده و همچنان ادامه دارد.
به گزارش شفا آنلاین،دکتر سید تقی نوربخش جمعه شب در دیدار با نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان افزود: تعدادی از این پروژه ها در چند روز گذشته به بهره برداری رسیده و بقیه آنها تا پایان دهه مبارک فجر راه اندازی می شود.

وی بیان کرد: ساخت پلی کلینیک تخصصی امام جعفر صادق (ع) زاهدان با 80 میلیارد ریال اعتبار و راه اندازی بیمارستان 55 تختخوابی زابل از جمله طرحهای این سازمان در ایام الله دهه فجر است.

نوربخش ادامه داد: بیمارستان 55 تختخوابی زابل از دو سال پیش تجهیز و آماده شده بود اما به سبب نداشتن نیروی انسانی مورد نیاز، راه اندازی نشده بود که با اقدامات انجام شده اکنون آماده بهره برداری است و فردا افتتاح می شود.

وی همچنین بیمارستان 300 تختخوایی پیامبر اعظم (ص) کرمان، بیمارستان 32 تختخوابی ایلام، طرح توسعه بیمارستان آیت الله کاشانی تهران، درمانگاه های تخصصی یزد، رودان و سمنان، پلی کلینیک تخصصی شماره دو ارومیه و توسعه بالهای بیمارستان خاتم الانبیا (ص) گنبد را از دیگر پروژه دهه فجر تامین اجتماعی ذکر کرد.

رییس سازمان تامین اجتماعی اظهار داشت: هم اکنون 39 میلیون و 700 هزار نفر در سراسر کشور زیر پوشش تامین اجتماعی قرار دارند که بیشتر آنان اقشار کم درآمد و مولد هستند.

نوربخش با بیان اینکه سازمان تامین اجتماعی در دولت تدبیر و امید توانست اعتماد سازی بین بیمه شدگان و این سازمان را ایجاد کند، گفت: سازمان تامین اجتماعی سه راهبرد را برای خود تعریف کرده که نخستین آن عدالت در توزیع خدمات درمانی و بیمه ای است بطوریکه از 36 پروژه دهه فجر بیشتر آنها در مناطق کم توسعه یافته ساخته شده است.

وی افزود: راهبرد دوم همکاری جدی بین بخشی سازمان با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است که در سایه این همکاری یکی از دغدغه های اصلی رهبر معظم انقلاب مبنی بر توجه ویژه به سلامت مردم در حال تکوین و تکمیل است.

این مقام مسوول ادامه داد: راهبرد سوم این سازمان در رابطه با موارد بیمه ای و حتی اقتصادی است بگونه ای که هیچگاه بدون کارشناسی و محقق شدن وعده ها، طرح و پروژه ای را آغاز نخواهیم کرد.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان نیز در این دیدار از تلاشهای مجموعه سازمان تامین اجتماعی بویژه مدیریت درمان این سازمان در سیستان و بلوچستان قدردانی کرد.

آیت الله عباسعلی سلیمانی با تبریک ایام الله دهه فجر اظهار داشت: از توجه ویژه دولت به طرح سلامت سپاسگزارم زیرا دولت در این زمینه گامهای بلندی برداشته است.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: