کد خبر: ۵۰۴۶۲
تاریخ انتشار: ۰۶:۰۰ - ۱۶ بهمن ۱۳۹۳ - 2015February 05
شفاآنلاین-وزیر بهداشت، درمان وآموزش پزشکی گفت : دولت به حوزه سلامت توجه جدی دارد.
به گزارش شفاآنلاین، دکتر قاضی زاده هاشمی درآیین افتتاح مجتمع بهداشتی درمانی امام رضا(ع) حوزه سلامت و ارتقا سلامتی مردم را مهمترین اولویت دولت یازدهم دانست و افزود: در زمینه زیر ساختهای درمانی مانند بیمارستان، توجه ویژه به بیمارستانهای فرسوده و ساخت بیمارستان برای شهرهای جدید تاسیس مورد توجه دولت است.
وی با تقدیر از خیران در زمینه مشارکت آنها درطرح های بهداشتی گفت:باید با بهره برداری مناسب از اقدامات و توانایی های خیران ، حوزه بهداشت و سلامت را ارتقا بخشید.
وزیر بهداشت،درمان و آموزش پزشکی از بیماران سرطانی بستری در بیمارستان امام رضا(ع) نیز عیادت و با پرستاران وکادر درمانی این مجتمع آموزشی پزشکی هم گفتگو کرد.
همچنین مراجعه کنندگان به این بیمارستان در مسیر بازدید وزیر، از وی به خاطر تلاش برای ارتقا سطح سلامت مردم و کمک به درمان بیماران به خصوص بیماران خاص قدردانی کردند.
مجتمع درمانی آموزشی امام رضا(ع) اصفهان به عنوان مرکز تخصصی درمانی بیماران سرطانی کشور در زمینی به وسعت 18 هزار مترمربع با زیر بنای 3 هزار مترمربع و با بیش از 650 میلیارد ریال با مشارکت خیران و دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ساخته شد.


نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: