کد خبر: ۵۰۳۷۶
تاریخ انتشار: ۰۰:۴۵ - ۱۵ بهمن ۱۳۹۳ - 2015February 04
شفاآنلاین :سخنگوی کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی گفت: سیدحسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزشی پزشکی به سه سوال نمایندگان در این کمیسیون پاسخ داد.

به گزارش شفاآنلاین ،محمدحسین قربانی با تشریح جلسه عصر روز سه شنبه این کمیسیون ادامه داد: سوال از وزیر بهداشت از سوی سه نفر از نمایندگان شامل نادر قاضی پور، ایرج عبدی و احمد آریایی نژاد مطرح شد که نادر قاضی پور به صورت مجزا سه سوال را مطرح کرد.

وی ادامه داد: سوالات قاضی پور درباره عملکرد وزارت بهداشت درباره جمعیت، فوت یکی از دانشجویان دانشگاه ارومیه و تعیین تکلیف دانشجویان دندانپزشکی فارغ التحصیل خارج از کشور بود که وی از پاسخ قاضی زاده هاشمی در مورد فوت یکی از دانشجویان دانشگاه ارومیه قانع اما از پاسخ وی درباره موضوع جمعیت قانع نشد و به وزیر یک ماه فرصت داد تا وضعیت دانشجویان معترض دندانپزشکی فارغ التحصیل خارج از کشور را تعیین تکلیف کند.

وی گفت: نمایندگان دیگر سوال کننده نیز از پاسخ وزیر قانع شدند.

وی درباره دستور دیگر کمیسیون بهداشت و درمان ادامه داد: گزارشی در مورد نحوه عملکرد حوزه سلامت و هزینه کرد اعتباراتی که در اختیار وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی قرار گرفته از موضوعات مورد بررسی در کمیسیون بود که با حضور معاون درمان، قائم مقام وزیر، وزیر بهداشت و درمان و رییس سازمان نظام پزشکی و معاون غذا و دارو بررسی شد.

ایرنا

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: