کد خبر: ۵۰۳۱۷
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۲ - ۱۴ بهمن ۱۳۹۳ - 2015February 03
شفاآنلاین-همایش پویش ملی مبارزه با سرطان دوشنبه شب با حضور دکتر «سید حسن هاشمی» وزیر بهداشت ، درمان وآموزش پزشکی ، «حسین فریدون» دستیار وی‍ژه رییس جمهور و نیز جمعی از هنرمندان در تالار وحدت برگزار شد که حاشیه هایی را همراه داشت.


به گزارش شفاآنلاین ، «بهرام عظیمی» کارگردان انیمشن با اشاره به ساخت تیزرهای انیمیشنی با محوریت خود مراقبتی در امر سلامت، گفت: قرار است این انیمیشن ها که جنبه آموزشی دارد از تلویزیونی پخش شود.

عظیمی در عین حال به کسانی که ماهواره تماشا می کنند و به برنامه های تلویزیونی کشور کمی بی توجه هستند ، تاکید کرد: کسانی که از این برنامه (تیزرهای انیمیشنی برای خودمراقبتی در امر سلامت ) بهره مند نمی شوند ، حتما سرطان می گیرند.



**نامه خوانی

«مسعود رایگان» بازیگر سینما و تلویزیون با سه نامه از کودکان مبتلا به سرطان بر روی سن آمد و آنها را خواند. نامه های کودکان مملواز مشکلات و هزینه های زیادی بود که خانواده های این کودکان برای درمان سرطان متحمل می شدند.



** چرا امکانات کشورهای دیگر را با کشور ما مقایسه نمی کنید

«رضا کیانیان» بازیگر مطرح سینما و تلویزیون گفت: خدا را شکر که مسوولان این دولت به دور از رودربایستی ها از شیوع سرطان، برنامه هایی برای آن دارند.

کیانیان در ادامه خواستار آموزش کودکان در مدارس درباره ایدز شد .

این هنرمند سینما و تلویزیون خطاب به وزیر بهداشت اظهارداشت: آقای وزیر چرا در بحث سرطان می گوید این بیماری در کشورهای دیگر نیز وجود دارد؟ چرا خوبی و امکانات کشورهای دیگر را با کشور ما مقایسه نمی کنید ؟

کیانیان در ادامه نسبت به آلودگی هوای تهران و اهواز اعتراض کرد و افزود: چرا مسوولان در این باره موضع گیری نمی کنند.



**من نی نی دارم

«مهناز افشار» بازیگر سینما پس از ایراد سخنانی در خصوص سرطان اظهارداشت: حالا می خواهم خبر مهمی را به شما بگویم من در دلم نی نی دارم و منتظر به دنیا آمدن دخترم هستم.



**بلد نیستم حرف بزنم

«احسان حدادی» قهرمان پرتاب دیسک که بروی سن آمد گفت: من مانند هنرمندان بلد نیستم حرف بزنم ولی آنچه اهمیت دارد ایجاد حساسیت در بین مردم در خصوص خود مراقبتی است.
ایرنا
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: