کد خبر: ۵۰۱۶۲
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۰ - ۱۳ بهمن ۱۳۹۳ - 2015February 02
شفاآنلاین-مراسم افتتاح سوله مدیریت بحران پزشکی قانونی تهران با حواشی جالبی از جمله سخنرانی یک دقیقه‌ای رئیس پزشکی قانونی کشور و آرزوی رئیس سازمان مدیریت بحران کشور برای کسادی کسب و کار قضات و پزشکان همراه بود.
به گزارش شفا آنلاین،سوله مدیریت بحران پزشکی قانونی تهران صبح امروز با حضور احمد شجاعی رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور و نجار رئیس سازمان مدیریت بحران کشور به بهره‌برداری رسید.

در مراسم افتتاح این سوله مدیریت بحران بشیر نازپرور مدیرکل پزشکی قانونی تهران به ایراد سخنرانی پرداخت و پس از آن نوبت به شجاعی رئیس سازمان پزشکی قانونی رسید تا وی به سخنرانی بپردازد اما زمانی که شجاعی در پشت تریبون حاضر شد تنها به تبریک دهه فجر پرداخت و با بیان اینکه نجار رئیس سازمان مدیریت بحران کشور جلسه‌ای دارد و می‌خواهد زودتر به آن برسد، سخنان خود را به اتمام رساند و به این ترتیب با ثبت یک رکورد در ایراد سخنرانی جای خود را به نجار داد.

نجار نیز پس از قرار گرفتن در پشت تریبون دهه فجر را تبریک گفت و به علت کمبود وقت سخنان خود را کوتاه کرد و تنها چند جمله در مورد دهه فجر گفت.

وی در ابتدای سخنان خود از ارادت ویژه خود به شجاعی گفت و افزود: کفی که امروز بعد از سخنرانی شجاعی زده شد به علت سخنرانی کوتاه وی بود پس من نیز به دلیل کمبود وقت خیلی کوتاه صحبت می‌کنم.

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور در ادامه برای پزشکان عمومی، قضات و سایر پزشکان آرزوی کسادی کسب و کار کرد و گفت: امیدوارم خداوند به مردم سلامتی بدهد و کسب و کار شما را کساد کند.

وی سپس در مورد دهه فجر گفت: انقلاب اسلامی و تداوم آن مرهون 3 ویژگی اصلی است که آن‌ها عبارتند از دینی و الهی بودن انقلاب، مردمی بودن انقلاب و رهبری انقلاب توسط یک رهبر الهی.

در ادامه نجار در میان خبرنگاران نیز تنها به گفتن چند جمله کوتاه اکتفا کرد و گفت: تاکنون 270 سوله مدیریت بحران در کشور به بهره‌برداری رسیده و دولت نیز اعتبارات لازم را برای احداث سوله‌های مشابه در نظر گرفته است.

وی تأکید کرد: کار پزشکی قانونی در تعیین هویت به علت مسائل حقوقی و ارث و میراث بسیار حساس است.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: