کد خبر: ۴۹۹۹۷
تاریخ انتشار: ۰۱:۰۵ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۳ - 2015February 06
معاون درمان وزارت بهداشت در گفتگو با شفا آنلاین:
شفا آنلاین- معاون درمان وزارت بهداشت ،در واکنش به سخنان رئیس انجمن پزشکان عمومی که گفته بود پزشکان عمومی در طرح تحول نظام سلامت دیده نشده اند و حتی مهرآنها هم فاقد ارزش است گفت: پزشکان عمومی جزء نخستین گروههای پزشکی هستند که در مورد بهبود درآمد و تأمین نیازمندی هایشان به ویژه در مناطق محروم و روستاها نیز اقدام شده است.
دکتر محمد آقاجانی در گفتگوی اختصاصی با شفا آنلاین ضمن اعلام این خبر خاطرنشان کرد: همه گروه های ارائه کننده خدمت اعم از پرستاران، پزشکان متخصص، فوق تخصص، پزشکان عمومی و سایر کارشناسان و کارکنان غیر پزشک بیمارستان ها همه دراین طرح ضمن استقبال خوبشان مشارکت دارند و منافعشان هم دیده شده است.

وی تأکید کرد: رشد تعرفه پزشکان عمومی هم از برنامه ارتقاء کیفیت ویزیت به آنها اعتبار مناسبی تخصیص داده شد که هم در کلینیک های بیمارستانی و هم اورژانسی از آن بهره مند هستند.

وی اظهار کرد: با توجه به این که پزشکان عمومی بیشتر در حوزه بهداشت فعالیت دارند هم بهبود وضعیت معیشت و دریافتی آنها به طور کامل مد نظر بوده است.

آقاجانی با اشاره به این که سیاست وزارت بهداشت، سیاست تقویت طب عمومی است در عین حال به خبرنگار شفا آنلاین گفت: به طور جدی و اولین گروه از پزشکان که در مورد بهبود درآمدشان و تأمین نیازمندی هایشان خصوصأ در مناطق محروم و در روستاها اقدام شد پزشکان عمومی بودند.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: