کد خبر: ۴۹۳۳۰
تاریخ انتشار: ۲۲:۲۳ - ۰۶ بهمن ۱۳۹۳ - 2015January 26
شفاآنلاین :بنیامین بهادری روزهای ۴ و ۵ بهمن ماه سال جاری در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران روی صحنه رفت.
به گزارش شفاآنلاین،  بنیامین در دو روز و هر روز دو سئانس در حالی روی صحنه رفت که قطعه "محدودیت" آغازگر برنامه قرار گرفت. از قطعاتی که بنیامین در اجرای یکشنبه شب خود اجرا کرد می‌توان به لیلی در پاییز، کجای دنیای، خواب، اینم بمونه، شناسنامه، خاطره‌ها، یه عاشق، ساعت دیوار، لکنت، عاشق شدم، پنجره، بیا عاشقم کن، دلم می‌خواد که برگردی، تنگ غروب، آی تو، آخ عزیزم و همچنین قطعاتی از آلبوم و تک قطعه‌های جدید خودش اشاره کرد.
در این کنسرت هم یادی از مرتضی پاشایی شد و بنیامین قطعه‌ای از این خواننده را هر چند به اشتباه و پس و پیش خواندن بیت‌ها با نام "یکی هست" اجرا کرد که البته هیچ کس در سالن متوجه این داستان نشد.
او در اواسط برنامه گفت: ارزش کنسرت‌های پاپ این است که می‌آییم تا دور هم یاد بگیریم و تکرار کنیم و این آغازگر قطعه بعدی بود.
علی منصوری (کیبورد)، علیرضا میرآقا (ترومپت و پرکاشن)، آلن بارساخیان (گیتار الکتریک)، دارا دارایی (گیتار باس) و استیو آوانسیان (درامز) اعضای ارکستر بهادری را تشکیل می‌دادند.
از نکات جالبی که رخ داد این بود که برای قطعه آخر اعضای ارکستر یک به یک رو به حضار خداحافظی کردند و از سالن خارح شدند که در ‌‌نهایت تنها بنیامین روی سن بود و مردم که قطعه "دنیا دیگه مث تو نداره" را به عنوان آخرین قطعه هم‌خوانی کردند.
یکی دیگر از اتفاق‌های دیشب این بود که طبق روال دیگر کنسرت‌ها همه خواننده‌ها باید از عوامل تشکر به جا بیاورند. بنیامین بعد از گرفتن لیست این افراد رو به مردم گفت: من بی‌خود و بی‌جهت از کسی تشکر نمی‌کنم و این افرادی که می‌خوانم واقعا زحمت کشیدند.
گفتنی است میهمانان ویژه نخستین شب کنسرت بنیامین ،سیدمحمد موسوی بازیکن تیم ملی والیبال وآتیلا حجازی بودند.
جالب تر از همه طراحی صحنه این کنسرت بود که با یک دوچرخه، تلفن همگانی و یک سری اشیا قدیمی طراحی شده بود و از میان آنها بنیامین برای چند ثانیه در کیوسک تلفن همکانی قرار کرفت و قطعه دیگر را اجرا کرد.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
شبنم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
0
1
4 بهمن رفتیم کنسرتش.عالییییییییییییی بود خدایی.بعد چند وقت هیجانو دوباره تجربه کردم.عاشق صداشم...
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: