کد خبر: ۴۸۸۹۳
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۳ - ۰۳ بهمن ۱۳۹۳ - 2015January 23
شفا آنلاين-مدير دفتر نمايندگی سازمان حج در عراق، از آمادگی فرودگاه بغداد برای استقبال از زائران عتبات از روز شنبه چهارم بهمن ماه جاری، خبر داد.

به گزارش شفا آنلاين،مصطفي قاسمی گفت: با توجه به هماهنگي‌هاي به عمل آمده با طرف عراقي زايران ايراني از روز شنبه (۴ بهمن) مستقيما وارد فرودگاه بغداد شده و براي زيارت حرم امام موسي كاظم (ع) و امام محمد تقي (ع) به كاظمين مي‌روند.

وی افزود: با توجه به فراهم شدن بسترهاي لازم از سوي سازمان حج و زيارت، اولين كاروان زايران حسيني روز سه شنبه (سي ام دي ماه) براي زيارت حرم امام موسي كاظم (ع) و امام محمد تقي (ع) عازم شهر مقدس كاظمين شد.

قاسمی با توجه به اين كه روزانه بطور ميانگين ۵۰ كاروان ايراني به كاظمين سفر مي‌كنند، اظهار داشت: با توجه به بهبودي شرايط امنيتي در عراق به ويژه در شهر كاظمين و بغداد و پاسخ مثبت مسوولان ايراني و عراقي زيربط، از اين پس زايران ايراني (هوايي و زميني) مي‌توانند به اين شهر مقدس سفر كنند.

مدير دفتر نمايندگي سازمان حج در عراق با بيان اينكه فرودگاه بغداد از روز شنبه پذيراي زائران حسيني است، گفت: كاروان هايي كه از فرودگاه بغداد وارد كشور عراق مي‌شوند، شب اول را در كاظمين مي‌گذرانند و ۳ شب بعدي را در كربلا معلي و ۳ شب آخر را نيز در نجف اشرف سپري مي‌كنند.

وي درباره كاروان‌هاي ورودي از شهر مقدس نجف نيز، بيان داشت: كاروان هايي كه ورودي آنها از فرودگاه نجف اشرف مي‌باشد، ابتدا ۳ شب در نجف اشرف اقامت كرده، سپس ۳ شب نيز در كربلاي معلي خواهند بود و شب هفتم را در شهر كاظمين سپري خواهند كرد.



مهر




نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: