کد خبر: ۴۸۸۱۵
تاریخ انتشار: ۰۳:۰۰ - ۰۳ بهمن ۱۳۹۳ - 2015January 23
شفاآنلاین-شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در بیانیه ای هتک حرمت به ساحت گرانقدر پیامبر اسلام(ص) را محکوم کرد و در بخشی از این بیانیه از مردم خراسان رضوی دعوت شده است تا در راهپیمایی بعد از نماز جمعه این هفته، همزمان با سراسر کشور شرکت و برائت خود از ایادی استکبار و اعتراض به هتک حرمت ساحت پیامبر اسلام(ص) را اعلام کنند.
به گزارش شفاآنلاین، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت:راهپیمایی مردم مشهد در محکومیت اقدام شارلی ابدو پس از نماز جمعه این هفته برگزار می شود.
حجت‌الاسلام سید محمد سلطانی افزود : به علت اقدام گستاخانه نشریه فرانسوی شارلی ابدو به ساحت مقدس نبی مکرم اسلام (ص) فردا جمعه سوم بهمن، مراسم راهپیمایی‌ پس از اقامه نماز جمعه در سراسر استان برگزار خواهد شد.


تجمع اعتراضی مردم مشهد مقدس در محکومیت اقدام اخیر روزنامه شارلی ابدو مبنی بر چاپ کاریکاتور موهن از نبی مکرم اسلام(ص) ظهر امروز در مقابل دفتر نمایندگی سازمان ملل در مشهد مقدس برگزار شد.
در پایان این پس از خواندن بیانیه در محکومیت هتک حرمت، طومار50 متری توسط حاظران در محکومیت هتک حرمت به پیامبر بزرگ اسلام به امضاء رسیدو این طومار پس از امضاء توسط نمایندگی وزارت خارجه در مشهد به سازمان ملل ارسال می شود.

مهاجران افغانی مقیم استان اصفهان با صدور بیانیه ای هتک حرمت به ساحت مقدس پیامبر اسلام را محکوم کردند.
دراین بیانیه آمده است یکبار دیگر روزنامه بی فرهنگ فرانسوی شارلی ابدو با همراهی و هماهنگی اربابان آمریکایی و صهیونیستی، به ساحت مقدس رحمت للعالمین پیامبر اعظم(ص) با این خیال واهی که نور برگزیده ترین فرستاده خدا را خاموش کنند توهین کرد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی در اطلاعیه ای، اقدام موهِن نشریه فرانسوی شارلی ابدو در اهانت به ساحت مقدس پیامبر اعظم (ص) را محکوم و از مردم بصیر و متدین استان دعوت کرد با حضور گسترده در راهپیمایی فردا بعد از نماز عبادی سیاسی جمعه ، پاسخ کوبنده ای به حرکت بیشرمانه این هتاکان بدهند .


دانشگاه علوم دریایی خرمشهر با صدور بیانیه ای اهانت به پیامبر اکرم ص را محکوم کرد .
دربیانیه این دانشگاه آمده است:بار دیگر دست استکبارجهانی و دشمنان کینه توز اسلام از آستین قلم به دستان مزدور غربی بیرون آمد و با ترسیم شرم آور کاریکاتور موهن علیه پیامبر(ص )، قلوب میلیون ها مسلمان آزاده را در اقصی نقاط دنیا جریحه دار کرد.

در پاسخ به اهانت به ساحت مقدس پیامبر اسلام ساخت نمازخانه خیر سازی مزین به نام محمد رسول الله(ص) در کاشمر آغاز شد.

بازاریان و اصناف شهرستان پیشوا در اعتراض به اهانت نشریه فرانسوی به پیامبر اسلام (ص) مغازه های خود را تعطیل و راهپیمایی اعتراض آمیز برپا کردندو شرکت کنندگان در این مراسم مسیر بازار پیشوا تا میدان امام خمینی (ره) را درحال شعاردادن طی کردند و در پایان بیانیه محکومیت اهانت به نبی مکرم اسلام (ص) را قرائت شد.

تظاهرات اعتراض آمیز به هتک حرمت ساحت مقدس پیامبر اعظم(ص) با شعار لبیک یا رسول اله فردا پس از اقامه نماز جمعه، در مناطق مختلف استان بوشهر برگزار می شود.
دیروز هم طلاب روحانیان و جمعی از مردم استان بوشهر در تجمعی، هتک حرمت به پیامبر بزرگوار اسلام (ص) را محکوم کردند.


شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و دفترنماینده ولی فقیه در استان البرز با صدور بیانیه ای مشترک، برای محکوم کردن اقدام موهن یک مجله فرانسوی، از مردم کرج برای حضور در راهپیمایی اعتراض آمیز فردا دعوت کردند.
این راهپیمایی پس از نماز دشمن شکن جمعه برگزار می شود و مردم هتک حرمت به ساحت مقدس نبی مکرم اسلام (ص ) را محکوم خواهند کرد.

اساتید و دانشجویان عضو بسیج دانشجویی گلستان در این تجمع شعارهایی علیه عاملان اهانت به ساحت مقدس پیامبرگرامی اسلام سر دادند.
آنان همچنین در اعتراض به این اقدام ضد دینی طوماری امضا کردند و خواستار رسیدگی به عاملان این اقدام شدند.
فردا نیز راه پیمایی سراسری در اعتراض به اقدام نشریه فرانسوی پس از نماز جمعه در استان گلستان برگزار خواهد شد.


جمعی از کودکان صومعه سرا کودکان صومعه سرایی با حضور در گلزار شهدا با صلوات برمحمد ارادت شان را به پیامبر مهربانی و محبت به نمایش گذاشتند و توهین به مقدسات اسلامی را محکوم کردند .
این کودکان در پایان مزار شهدا را گلباران کردند .


مدیران،کارکنان ودانشجویان دانشگاه محقق اردبیلی، پیام نور ،سازمان بسیج کارمندان سپاه حضرت عباس علیه السلام، اداره کل تعاون کارورفاه اجتمایی،کمیته امداد،بنیاد مسکن، پست ،منابع طبیعی وآبخیز داری،ثبت احوال، بهزیستی وامور عشایر استان برای شرکت در این راهپیمایی بعد از نماز جمعه فردا اعلام آمادگی کردند.


طلاب و روحانیون استان کهگیلویه و بویراحمد با صدور بیانیه ای ضمن محکومیت هتک حرمت به ساحت پیامبر گرامی اسلام (ص)، مردم استان را به حضور گسترده در راهپیمایی روز جمعه فراخواندند.
دربخشی از بیانیه طلاب و روحانیون استان کهگیلویه و بویراحمدآمده است:این اقدام ضد انسانی نشان از استیصال و درماندگی، ترس و وحشت غرب از امواج خروشان بیداری اسلامی و رشد مکتب سراسر نورانی اسلام در سایه سار پیامبر رحمت و مهربانی است که غرب به ویژه سران اسکتبار جهانی را به بهت و حیرت، ترس و وحشت از گسترش بیش از پیش آئین اسلام در سراسر جهان و نفوذ در قلوب میلیونها عدالت طلب حق جو انداخته است.


بسیج جامعه پزشکی قاین و در پاسخ به اهانت نشریه فرانسوی به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) طرح فرستادن صلوات میلیاردی بر پیامبر رحمت (ص) در خراسان جنوبی را اجرایی کرد.


بسیج دانشجویی دانشگاه رازی کرمانشاه ، در بیانیه ای ، هتک حرمت رسول الله (ص) توسط نشریه فرانسوی را محکوم کرد و در قسمتی از بیانیه تاکید شده است: دشمنان اسلام باید بدانند که خاک‌پاشی بر آفتاب ، از روشنایی و پرتوافشانی آن نمی‌کاهد بلکه اتحاد بیش از پیش پیروان آن را در پی خواهد داشت.

مردم ولایت مدار بیرجند با برپایی راهپیمایی ، انزجار خود را از استکبار و حرمت شکنان ساحت مقدس نبی مکرم اسلام (ص) اعلام کردند.
در این مراسم راهپیمایان مسیر میدان شهدا تا میدان ابوذر بیرجند را پیمودند و با سر دادن شعارهای لبیک یا محمدا و صل علی محمد جانم فدای احمد ، اقدام موهن نشریه فرانسوی در توهین به ساحت مقدس پیامبر اسلام را محکوم کردند.

امام جمعه و استاندار کرمان با صدور بیانیه مشترکی اهانت به ساحت مقدس پیامبر اکرم(ص)را محکوم کردند.
دربخشی ازمتن این بیانیه امده است:
اهانت به پیامبر اکرم(صلی الله علیه و آله و صلم)اهانت به تمام ادیان و مسلمین جهان است وسران استکبار باید بدانند که این اقدامات از عشق و علاقه مسلمین به پیامبر اکرم (ص) نمی کاهد بلکه باعث بیداری هر چه بیشتر مسلمین خواهد شد و استکبار جهانی را به نابودی نزدیک خواهد کرد.

روحانیون و سران عشایر شهرستان چالدران در یک اقدام خود جوش اهانت اخیر نشریه فرانسوی را به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) محکوم کردند.
شرکت کنندگان در تجمع اعتراض آمیز سران عشایر و روحانیون با سر دادن شعارهائی همچون صلی اله محمد لبیک یا محمد ، یا ایهاالمسلمون اتحدوا اتحدوا ، مرگ بر آمریکا ، فرانسه و اسرائیل اهانت اخیر نشریه فرانسوی را به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) محکوم کردند و خواستار بر خورد با این گونه گستاخی ها نسبت به مقدسات دینی مسلمانان شدند.

واحد مرکزی خبر
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: