کد خبر: ۴۸۸۱۳
تاریخ انتشار: ۰۵:۰۰ - ۰۳ بهمن ۱۳۹۳ - 2015January 23
معاونت علمي‌وفناري رياست جمهوري:
شفاآنلاین-سرپرست امور شرکت‌ها و موسسات دانش بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با اعلام اینکه فرایند اعطای معافیت‌های مالیاتی به شرکت‌های دانش بنیان از سال گذشته شروع شده است از گسترش آن خبر داد.
به گزارش شفاآنلاین، سیدمحمد صاحب کار در حاشیه اولین همایش رویکردهای نوین مهندسی پزشکی در حوزه بیماری‌های قلب و عروق در دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله(عج) گفت: معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری می‌تواند اعطای وام های کم بهره به شرکت‌های دانش بنیان در حوزه سلامت را در دستور کار قرار دهد.
وی افزود: می‌توانیم انواع و اقسام خدمات مالی مانند ضمانت‌نامه‌ها، وام به خریدار تجهیزات پزشکی، لیزینگ محصولات و مواردی از این دست را در قالب مالی به شرکت‌های فعال در ساخت تجهیزات پزشکی کمک کنیم.
صاحب کار گفت: موضوع دیگر اعطای معافیت های مالیاتی به شرکت های دانش بنیان است که ما از سال گذشته فرایند اعطای آن را در حوزه های مختلف شروع کردیم.
وی افزود: امسال نیز برنامه جدی ما این است که اگر یک شرکت کار ارزشمند و فناورانه خاصی را انجام داد بتواند از معافیت مالیاتی استفاده کند و این معافیت دوباره به داخل شرکت برگردد و در بخش تحقیق و توسعه سرمایه‌گذاری و باعث توسعه کسب و کار شود.
سرپرست امور شرکت‌ها و موسسات دانش‌بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: این معاونت مجموعه‌ای از این اقدامات را کنار همدیگر گذاشته تا بتواند شرکت های دانش‌بنیان را تامین مالی و نیز بازار مناسبی برایشان فراهم کند.

واحد مرکزی خبر
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: