کد خبر: ۴۸۶۹۴
تاریخ انتشار: ۰۰:۲۶ - ۰۴ بهمن ۱۳۹۳ - 2015January 24
جراح کلیه و مجاری ادرار در گفتگو با شفا آنلاین تشريح كرد:
شفا آنلاین- جراح کلیه و مجاری ادرار گفت: بی میلی جنسی مردان یعنی این که فرد به جنس مخالفش و برقراری روابط جنسی با او تمایلی ندارد و به نوعی در این قضیه ناتوان است.

دکتر لطف الله ارمنده در گفتگوی اختصاصی با شفا آنلاین اظهار کرد: بی میلی جنسی مردان ناشی از دو علت ارگانیک با (شیوع کمتر) و (روحی- روانی) با شیوع بیشتر است.

وی ادامه داد: علت ارگانیک بیشتر ناشی از کاهش هورمون تستوسترون است؛ بی میلی جنسی به دلیل ارگانیک در تمامی سنین دیده می شود اما بیشترین شیوع آن در سنین بالای 50 سال است که علت آن ناشی از کاهش این هورمون است.

عضو انجمن ارولوژی ایران تصریح کرد: پس از مراجعه این افراد به پزشک بهتر است که اندازه گیری هورمون تستوسترون انجام شود و در صورت کاهش این هورمون باید کمبود آن را با روش های درمانی نیز جبران کرد.

وی میزان طبیعی روابط جنسی یک زوج را حداقل 2 بار در هفته دانست و بیان کرد: اگرشرايط غیر از این باشد به طور معمول حاکی از بی میلی جنسی است که باید جدی گرفته شود.

ارمنده همچنین توصیه کرد: افراد مبتلا به بی میلی جنسی باید برای درمان اقدامات لازم را انجام دهند و خجالت را کنار بگذارند. چرا که مسائل جنسی در زندگی مشترک نقش پر رنگی دارد بنابراین برای حفظ گرمی و صمیمیت آن نباید از رفع این مشکل غافل شد.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: