کد خبر: ۴۸۰۶۴
تاریخ انتشار: ۱۵:۲۰ - ۲۶ دی ۱۳۹۳ - 2015January 16
شفاآنلاین-عضو هيئت رئيسه شوراي اسلامي شهر تهران از ورود 400 پله برقي مترو خبر داد و گفت: تمامي ايستگاه‌هاي بدون پله برقي تا پايان سال مجهز به پله برقي خواهند شد.
به گزارش شفاآنلاین، ابوالفضل قناعتي عضو هيئت رئيسه شوراي اسلامي شهر تهران با بيان اينکه برنامه ريزي‌هاي لازم جهت نصب پله برقي تمامي ايستگاه ها به عمل آمده است عنوان کرد: بخشي از اين پله‌ها نصب شده و بخشي ديگر در مرحله نصب است.
وي به خريداري 400 پله برقي در ماه گذشته جهت نصب در ايستگاه‌هاي فاقد پله اشاره کرد و افزود: تعدادي ديگر از اين پله‌ها نيز به جهت وارداتي بودن آن در گمرک بوده که به محض ترخيص نصب خواهد شد.
قناعتي با اشاره به شکايات بسياري از شهروندان مبني بر عدم نصب پله در برخي از ايستگاه‌هاي خط 3 حدفاصل آزادگان تا بهشتي گفت: اگر چه برخي از اين ايستگاه‌ها مطابق وعده شهردار تهران در مهر ماه مجهز به پله شد اما در ساير ايستگاه‌ها نيز نصب پله‌ها صورت پذيرفته و به مرور فعال خواهد شد.
عضو هيئت رئيسه شوراي اسلامي شهر تهران در پايان از خط 3 مترو به عنوان اولويت دارترين خط مترو جهت نصب پله برقي ياد کرد و گفت: افتتاح ايستگاه‌هاي باقي مانده اين خط و ساير خطوط همراه با نصب پله برقي خواهد بود.

خردادنیوز
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: