کد خبر: ۴۷۸۷۱
تاریخ انتشار: ۰۱:۳۰ - ۲۵ دی ۱۳۹۳ - 2015January 15
شفاآنلاین-رییس شورای هماهنگی سازمان نظام پزشکی ، رئیس دانشگاه علوم پزشکی ،انجمن داروسازان و جامعه آزمایشگاهیان استان بوشهر با اهدای لوح های جداگانه ای از دکتر نوربخش مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی تقدیر کردند .
به گزارش شفا آنلاین،در لوح اهدائی دکتر آرامی ، رییس انجمن  داروسازان استان بوشهر آمده است :ایجاد تفاهم و تعامل و پرداخت بموقع مطالبات داروخانه ها منجر به افزایش توان مالی و باعث دلگرمی داروخانه های طرف قرارداد با سازمان تامین اجتماعی و بهبود خدمات دارویی  شده ورضایت بیمه شدگان آن سازمان را به دنبال داشته است .
یقیناً بهبود و ارتقاء خدمت رسانی به جامعه شریف بیمه شدگان تامین اجتماعی از سوی داروخانه های
طرف قرارداد نتیجه اهتمام و توجه حضرتعالی برای پرداخت مطالبات داروخانه ها بوده وقابل تقدیر است.
لذا بدینوسیله تشکر قلبی و صمیمانه همکاران داروساز استان را تقدیم حضور حضرتعالی نموده و از خداوند متعال صحت و سلامتی شما را آرزومندم.
بی شک با توجه به درایت و توانایی های جنابعالی ارتقاء خدمات دارویی به بیمه شدگان  مسیر روبه رشدی خواهد داشت .

رئیس شورای هماهنگی سازمان نظام پزشکی از دکتر نوربخش تقدیر کرد

رئیس شورای هماهنگی سازمان نظام پزشکی با اهداء لوح تقدیری به مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی، از گسترش فضای همدلی و تعامل سازنده با مراکز تشخیصی و درمانی استان تقدیر کرد.
دکتر سید حسن معینی ، در این لوح با اشاره به تعامل مثبت سازمان تامین اجتماعی با سازمان نظام پزشکی آورده است : تعامل سازنده با مراکز تشخیصی و درمانی نتیجه اهتمام و توجه حضرتعالی و زیر مجموعه درمان تامین اجتماعی در استان بوشهر است که یقینا باعث بهبود و ارتقاء خدمت رسانی به جامعه شریف بیمه شدگان آن سازمان خواهد شد.
لذا بدینوسیله به رسم تکریم از خدمات جنابعالی در راستای ایجاد همکاری ، همدلی و تعامل با مراکز تشخیصی درمانی استان تقدیر و تشکر می نماییم.
بی شک با توجه به درایت و توانایی جنابعالی شاهد ارتقاء خدمات درمانی به بیمه شدگان آن سازمان خواهم بود.از ایزد منان در سایه الطاف و عنایات حضرت ولیعصر(عج) توفیق روز افزون شما را در نیل به آرمان های مقدس حرفه پزشکی مسئلت داریم.

جامعه آزمایشگاهیان استان بوشهر از مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی قدردانی کردند

همچنین در لوح اهدائی جامعه آزمایشگاهیان استان بوشهر به مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی آمده است: تعامل صمیمانه و ارتباطات اندیشمندانه و تاثیر گذار توام با انجام تعهدات به موقع و کارساز در حوزه پاراکلینیک استان، جامعه آزمایشگاهیان بوشهر را قدردان و سپاسگزار خدمات صادقانه و زحمات بی شائبه حضرتعالی نموده است.
بی شک افزایش کمی و کیفی خدمات و جلب رضایتمندی مشتریان متاثر از مدیریت داهیانه جنابعالی بوده و موجب گشایش فراوان در هموارسازی مسیر همکاری های فی مابین شده است.
بدینوسیله جامعه آزمایشگاهیان بوشهر مراتب سپاس و قدردانی خود را به حضرتعالی ابراز می دارند.

تقدیر رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی

ریس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از دکتر سید تقی نور بخش مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی به منظور ایجاد فضای تعامل سازنده با این دانشگاه تقدیر و لوح سپاس به وی اهدا کرد .
رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در این لوح ضمن قدردانی از زحمات و حمایت های مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی آورده است :بدون شک انجام کارهای مهم و بزرگ نیازمند همدلی ،انسجام و کار تیمی هماهنگ است. امیدوارم با عنایت به این همکاری و هماهنگی ایجاد شده و تعامل سازنده مجموعه سازمان تامین اجتماعی و مدیریت درمان تامین اجتماعی استان بوشهر با این دانشگاه  و واحدهای تابعه ،فعالیت های این عزیزان مورد عنایت ویژه حضرتعالی قرار گیرد .
از ایزد منان و در سایه الطاف و عنایات حضرت ولیعصر (عج)و زعامت و رهبری خردمندانه مقام معظم رهبری توفیق روز افزون شما را در نیل به آرمانهای مقدس انقلاب اسلامی مسئلت دارم .

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: