کد خبر: ۴۷۵۲۸
تاریخ انتشار: ۱۸:۳۱ - ۲۱ دی ۱۳۹۳ - 2015January 11
راديو يي كه روستاها را زنده كرد

به گزارش شفاآنلاين از روابط عمومی رادیو سلامت، برنامه «صبح و زندگی» به تهيه كنندگي فرانك ترابي و گويندگي مصطفي مصطفوي كاري از گروه سلامت اجتماعی شبکه رادیویی سلامت است که روز دوشنبه 22 دي ماه، با مير شاه ولد، مدير روابط عمومي و امور بين الملل بيمه سلامت همگاني در خصوص برنامه جشن بيمه همگاني گفتگو خواهد شد.
همچنین در این برنامه صبحگاهی با حضور جامعه شناسان به اين پرسش كه «به نظر شما چگونه مي توان روستاها را زنده كرد؟»، پاسخ داده مي شود.
برنامه زنده «صبح و زندگی» به سردبيري فاطمه شهبازي  از شنبه تا پنجشنبه هر هفته از ساعت 7 و 10 دقیقه به مدت 70 دقیقه در دو گروه برنامه ساز سلامت اجتماعی و سلامت جسم و پیشگیری از موج اف ام ردیف 102 مگاهرتز تقدیم شنوندگان صدای دانش، نشاط و آرامش می شود.
** قانون به یاری کاهش آلودگی هوا می آید
برنامه «افق روشن» رادیو سلامت، 22 دی ماه، موضوع «قانون به یاری کاهش آلودگی هوا می آید» را روی موج اف ام ردیف 102 مگاهرتز می برد.
محمد رستگاری، معاون نظارت و پایش اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران و ایرج ندیمی، عضو فراکسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی روز دوشنبه در این برنامه از ساعت 9:05 به اين سوال كه آيا قانون به یاری کاهش آلودگی هوا می آید؟ پاسخ مي دهند.
«افق روشن» به سردبيري فاطمه شهبازي و گويندگي بهناز شفيعي روزهای شنبه به موضوعات زیست محیطی، دوشنبه ها به حقوق شهروندی و آموزش شهروندی و چهارشنبه ها به فضاهای شهری عمومی اختصاص دارد.
**نقشه سلامت روان روي موج تندرستي
برنامه «زندگی جاریست» با ساختار ترکیبی و نمایشی، دوشنبه، 22 دي ماه، به موضوع «نقشه سلامت روان» می پردازد.
به گزارش روابط عمومی رادیو سلامت، برنامه «زندگی جاریست» کاری از گروه سلامت روان و خانواده این شبکه رادیویی، دوشنبه، با حضور دكتر ابراهيمي مقدم، روان شناس به اين سوال كه گام هاي مهم سلامت روان چيست؟، پاسخ می دهد.
یادآور می شود، این برنامه از ساعت 10:20 تا 11 هر روز از شنبه تا پنجشنبه بر روی موج اف ام ردیف 102 مگاهرتز تقدیم شنوندگان صدای دانش، نشاط و آرامش می شود.
** دستاوردهای چشم پزشکی ایران در ندای پژوهش
برنامه «ندای پژوهش» با موضوع «دستاوردهای علمی مرکز تحقیقات چشم دانشگاه علوم پزشکی ایران»، 22 دی ماه از صداي دانش، نشاط و آرامش پخش می شود.
ندای پژوهش عنوان برنامه ای از گروه سلامت جسم و پیشگیری رادیو سلامت است که هر برنامه آن به معرفی یکی از مراکز پژوهشی ـ پزشکی اختصاص دارد. این برنامه روز دوشنبه با حضور دکتر سید مهدی مدرس زاده، رئیس مرکز تحقیقات چشم دانشگاه علوم پزشکی ایران از ساعت 11:05 به مدت 40 دقیقه دستاوردهای علمی و پژوهشی این مرکز تحقیقاتی را تشريح مي كند.
این برنامه روزهای دوشنبه هر هفته از ساعت 11:05 به مدت 40 دقیقه از موج اف ام ردیف 102مگاهرتز تقدیم شنوندگان صدای دانش، نشاط و آرامش می شود.
**رادیو سلامت از علل شايع سوختگي می گوید
شبكه رادیویی سلامت، 22 دي ماه، «علل شايع و اهميت پيشگيري از سوختگي در كودكان» را در برنامه «مجله پزشكی» بررسی می‌کند.
 دكتر فاطمي، فوق تخصص جراحي پلاستيك در برنامه «مجله پزشكی» روز دوشنبه گروه سلامت جسم و پيشگيري اين شبكه راديويي، از ساعت 15:00 الی 16:00 درباره علل شايع و اهميت پيشگيري از سوختگي در كودكان صحبت می كند.
گفتنی است، به منظور ارتقای سطح سلامت جامعه و آگاهی از راه‌های پیشگیری از بیماری‌ها، این برنامه هر روز به یكی از موضوع‌های حوزه سلامت اختصاص دارد.
***بهترين خانواده در رادیو سلامت
برنامه «حس خوب زندگی»، 22 دی ماه با موضوع «اهميت خانواده» از موج اف ام ردیف 102 مگاهرتز تقدیم شنونده های صدای دانش، نشاط و آرامش می شود.
 برنامه «حس خوب زندگی» به تهیه کنندگی موسی نظری و گویندگی معصومه نوازنی کاری از گروه سلامت معنوی و سبک زندگی سالم این شبکه رادیویی است که به صورت مجله ای شاد و با بخش های کوتاه و متنوع، به افزایش دانش و آگاهی مخاطبان نسبت به تغذیه صحیح می پردازد.
گفتنی است، روز دوشنبه، حجت الاسلام صداقتي، كارشناس مذهبي با حضور در برنامه «حس خوب زندگی» از ساعت 17 و 15 دقیقه به این سوال که بهترين خونه به نظر شما چه ويژگي هايي دارد؟ پاسخ می دهد.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: