کد خبر: ۴۷۴۹۷
تاریخ انتشار: ۱۵:۳۶ - ۲۱ دی ۱۳۹۳ - 2015January 11
شفاآنلاين :قائم مقام وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: در حوزه بهداشت و درمان نباید کاری انجام گیرد مگر آنکه مردم از نتایج آن بهره‌مند شوند.

به گزارش  شفاآنلاين ، دکتر ایرج حریر‌چی در مراسم بهره‌برداری از چند پروژه سلامت در شهرستان سپیدان استان فارس، گفت: خدماتی که ارائه می‌شود و تغییرات انجام شده، اگرچه رضایت مردم را به دنبال داشته، اما هنوز مطابق با شان مردم ما نیست.

حریرچی با اشاره به انجام این خدمات در راستای جبران عقب ماندگی‌ها، افزود: حوزه بهداشت و درمان در همه کشورهای دنیا از جمله حوزه‌های پرهزینه و گران قیمت است.

قائم مقام وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور اضافه کرد: از مسئولان می‌خواهیم تا با دقت نظر کافی، شرایطی ایجاد کنند که امکانات و هزینه‌ها در بهترین و مناسب‌ترین جای ممکن صرف شود.

وی همچنین تاکید کرد: باید مردم را به گونه‌ای آگاهی دهیم که از امکاناتی که فراهم می‌شود بویژه در شهرستان‌ها بخوبی بهره‌مند شوند.

در این مراسم، دستگاه سیتی اسکن بیمارستان امام حسین( ع) سپیدان با صرف یک میلیارد تومان هزینه برای خرید و 200میلیون تومان برای نصب، راه‌اندازی و مرکز آموش‌عالی سپیدان نیز افتتاح شد.

  در سفر قائم مقام وزیر بهداشت به سپیدان، جاده سلامت این شهرستان نیز افتتاح شد.

این جاده سلامت، هزار و 985 متر طول و 24متر نیز عرض دارد و در مسیر بیمارستان این شهرستان و همچنین مجاور مناظر طبیعی آن قرار گرفته است.

راه‌اندازی پیست دوچرخه‌سواری و مسیر پیاده‌روی در مجاور این جاده سلامت، از جمله برنامه‌های آتی برای ارتقای نقش این جاده در سلامت مردم سپیدان و توجه بیشتر به مقوله سلامتی عنوان شده است.

به گفته مسئولان، راه‌اندازی این جاده مشکلات ترافیک فعلی را در سپیدان بهبود خواهد بخشید و موقعیت گردشگری شهر را تقویت خواهد کرد.

ايسنا

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: