کد خبر: ۴۷۳۹۴
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۳ - ۲۰ دی ۱۳۹۳ - 2015January 10
وزیر بهداشت در جلسه فرمانداری شهرستان ملارد:
شفاآنلاين :وزیر بهداشت در جلسه فرمانداری شهرستان ملارد گفت: از حمایت خیرین و بخش خصوصی برای ساخت بیمارستان در شهرستان ملارد حمایت می کنیم.





به گزارش شفاآنلاين از (وب دا)؛ دکتر سید حسن هاشمی در این جلسه که با حضور فرماندار، امام جمعه، نماینده مردم شهرستان های شهریار، قدس و ملارد، معاون درمان، رییس دانشگاه علوم پزشکی ایران و جمعی از مسئولین این شهرستان برگزار شد، گفت: متاسفانه جمعیت شهرستان های شهریار، قدس و ملارد بدون ایجاد زیرساخت های لازم رشد کرده است و توجه به ارتقای هدایت و درمان این شهرستان ها ضروری است.

وزیر بهداشت با اشاره به پروژه 160 تختخوابی بیمارستان ملارد گفت: این پروژه متعلق به وزارت راه و شهرسازی است و امیدواریم با سخنرانی رییس جمهوری به این شهرستان مساعدت های لازم برای تسریع در ساخت و اتمام این پروژه صورت گیرد.

دکتر هاشمی با بیان این که تا ساخت بیمارستان، راه حل کوتاه مدت برای رفع مشکلات بهداشتی و درمانی مردم این منطقه، شبانه روزی کردن مراکز بهداشتی و درمانی است، گفت: اقدامات لازم برای تامین پزشک و پرستار در این مراکز بهداشتی و درمانی انجام خواهد شد.

دکتر هاشمی با بیان این که دولت به تنهایی نمی تواند برای رفع همه مشکلات اقدام نماید، گفت: مشارکت بخش خصوصی برای بهره وری بیشتر، ضروری است.

وزیر بهداشت با بیان این که برای ساخت بیمارستان در شهرستان ملارد از مشارکت خیرین و بخش خصوصی حمایت می کنیم، خاطرنشان کرد: در تهیه تسهیلات و منابع لازم حتما به بخش خصوصی کمک خواهیم کرد تا اقدامات آنها زودتر به نتیجه برسد.

وزیر بهداشت در ادامه با بیان این که رییس جمهور علاقه وافری به پیشرفت کشور دارند، گفت: اهتمام و رسیدگی به محرومین، مستضعفین و صاحبان اصلی انقلاب از تاکیدات و آرزوهای ارزشمند دکتر روحانی برای ایران اسلامی است.

وی خاطرنشان کرد: دولت به رغم مشکلات و تنگناهای موجود برای رفع مشکلات مردم این منطقه به ویژه مشکلات بهداشتی و درمانی کمک خواهد کرد.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: