کد خبر: ۴۷۲۲۶
تاریخ انتشار: ۲۱:۵۲ - ۱۸ دی ۱۳۹۳ - 2015January 08
شفاآنلاین:مربی سابق تیم ملی فوتبال کشورمان از دبیر کل و رئیس فدراسیون فوتبال گلایه کرده و گفته که رفتار آن‌ها باعث جدایی وی شد.
علی کریمی، مربی سابق تیم ملی به ناگهان در تمرین پرسپولیس حاضر شد. حضور او باعث تعجب حمید درخشان، سرمربی پرسپولیس هم شد. کریمی از این کارها زیاد می‌کند. همانطور که چندی پیش به طور ناگهانی و در آستانه اعزام به استرالیا اردوی تیم ملی را ترک کرد.

او برخلاف چهره محبوب آبی‌ها یعنی فرهاد مجیدی که سعی می‌کند زیاد در میادین فوتبالی آفتابی نشود تا آنجا که بتواند به تمرین پرسپولیس می‌رود و در مراسم ورزشی هم دیده می‌شود. جادوگر سه‌شنبه و درست در روزهایی که همه پیگیر علت جدایی‌اش از تیم ملی بودند، به تمرین قرمزها رفت اما به سوالات بی‌شمار خبرنگاران پاسخ نداد.

اما خبرهای رسیده حکایت از آن دارد که او دقایقی با بازیکنان این تیم درباره جدایی از تیم ملی حرف زده است. همه دوست داشتند بدانند کریمی چرا از تیم ملی جدا شد و آیا علت این جدایی اختلاف با کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی بود.

کریمی به بازیکنان پرسپولیس گفت که به هیچ‌وجه با مربی پرتغالی مشکل نداشته و علت جدایی‌اش به خاطر رفتاری بوده که مسئولان فدراسیون فوتبال داشته‌اند.

او از مهدی محمدنبی، دبیر کل فدراسیون فوتبال و کفاشیان، رئیس فدراسیون گلایه کرده و گفته که رفتار آن‌ها باعث شد تا از تیم ملی جدا شود.

جالب اینجاست که کریمی در گذشته هم مشکلاتی با فدراسیون فوتبال کفاشیان داشته است. او در دوران سرمربیگری علی دایی وقتی به تیم ملی دعوت شد و همراه با ایران به اردوی اردبیل رفت، طاقت امکانات نامناسب را نیاورد و در مصاحبه تند و آتشین، علی کفاشیان و فدراسیونش را به باد انتقاد گرفت. او گفت که این اردو در شان تیم ملی نیست.

چند روز بعد شایعه مصدومیت کریمی مطرح شد و در پی آن جدایی وی از تیم ملی رخ داد که بعدها مشخص شد فدراسیون فوتبال این بازیکن را از اردو کنار گذاشته است.

البته کریمی در آن زمان اعتقاد داشت که دایی باعث این کار شده و به خاطر همین هرگز او را نبخشید و همچنان بر سر آن داستان، با هم مشکل دارند.

جادوگر این بار هم فدراسیون فوتبال را طرف حسابش قرار داده و تمام شایعات درباره مشکلاتش با کی‌روش را رد کرده است. حالا چه وقت اتفاق بیفتد که او برای دومین بار در طول عمر فوتبالی‌اش، فدراسیون علی کفاشیان را نشانه برود و حرف‌های نگفتنی‌اش را بر زبان بیاورد، مشخص نیست؟
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: