کد خبر: ۴۷۰۸۲
تاریخ انتشار: ۱۸:۵۹ - ۱۷ دی ۱۳۹۳ - 2015January 07
مدیر کل خدمات عمومی ورفاه سازمان تأمین اجتماعی خبر داد:
شفاآنلاین-مدیر کل خدمات عمومی و رفاه سازمان تأمین اجتماعی از برگزاری اولین همایش آموزشی، رفاهی و ورزشی این سازمان خبر داد.
به گزارش شفا آنلاین،عبدالرضا محمدی با اعلام این مطلب، گفت: این همایش با حضور نمایندگان امور رفاهی و ورزشی ادارات کل بیمه و مدیریت های درمان تأمین اجتماعی سراسر کشور در استان گیلان از 30دی لغایت 3 بهمن ماه سال جاری  برگزار می شود.
وی با بیان اینکه المپیاد ورزشی سازمان تأمین اجتماعی در سال 93 در دو بخش بانوان وآقایان در رشته های مختلف به پایان رسیده است، تصریح کرد: در این دوره از مسابقات  آقایان در 9 رشته وبانوان در 7 رشته به رقابت با یکدیگر پرداختند و نفرات و تیم های برتر معرفی شدند.
محمدی اظهار داشت: آقایان دراین دوره از مسابقات در رشته های کوهنوردی، فوتسال، والیبال، شنا، شطرنج، پینگ پنگ، بدمینتون، دومیدانی و کشتی به مصاف رقبا رفتند و بانوان نیز در رشته های والیبال، پینگ پنگ، بدمینتون، شطرنج، آمادگی جسمانی، شنا وکوهنوردی شرکت کردند.
مدیر کل خدمات عمومی ورفاه سازمان تأمین اجتماعی همچنین از اجرای پایلوت زنگ ورزش صبحگاهی میان کارکنان این سازمان خبر داد و گفت: در این طرح که در استان های اصفهان، فارس، هرمزگان، مازندران و خراسان رضوی به شکل پایلوت در حال اجراست ، کارکنان در اولین جمعه هر ماه در یکی از بوستان های شاخص مرکز استان، به ورزش صبحگاهی می پردازند.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: