کد خبر: ۴۶۷۰۷
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۵ - ۱۵ دی ۱۳۹۳ - 2015January 05
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی مطرح کرد :
شفاآنلاین-مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با اشاره به امکان انتقال تجربیات درمانی و بیمه‌ای میان ایران و عراق بر همکاری در حوزه توریست درمانی تاکید کرد.
به گزارش شفا آنلاین،تقی نوربخش در نشست وزیر بهداشت عراق با وزیر تعاون کشورمان، اظهار داشت: سازمان تامین اجتماعی با حدود 39 میلیون نفر جمعیت تحت پوشش یکی از سازمان‌های زیرمجموعه وزارت رفاه است که از دو راهِ خرید خدمت و بیمارستان‌های این سازمان به جامعه هدف خدمات می‌دهد.

وی ادامه داد: در حال حاضر 80 بیمارستان و 400 مرکز درمانی در سراسر کشور در اختیار سازمان تامین اجتماعی است و دو کشور می‌توانند در حوزه‌های توریست درمانی، محاسبات بیمه‌ای و تبادل دارو و تجهیزات پزشکی با هم همکاری داشته باشند.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی همچنین گفت: هم اکنون 70درصد مواد اولیه تولید دارو در تامین اجتماعی تولید می‌شود و ما آمادگی داریم در هر سه زمینه با هم همکاری داشته باشیم.

در ادامه این نشست عباس کبریایی‌زاده رئیس هیئت مدیره سازمان تامین اجتماعی نیز، گفت: این سازمان در حال حاضر به حدود نیمی از جمعیت کشور خدمات می‌دهد و به همین دلیل از تجربیات خوبی برخوردار است و ما آمادگی داریم این تجربیات را به کشور دوست وهمسایه عراق انتقال دهیم.

وی افزود: در حال حاضر 370 مرکز درمانی در سراسر کشور و تمام بیمارستان‌های بخش دولتی و خصوصی طرف قرارداد ما هستند و مجموعه‌هتل‌های هما نیز برای بحث توریست درمانی و اعزام بیماران عراقی آماده همکاری هستند.

رئیس هیئت مدیره سازمان تامین اجتماعی گفت: ما بزرگترین هلدینگ سرمایه‌گذاری را در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی، صنایع ساختمان و... داریم که می‌تواند فرصت‌های خوبی در اختیار برادران عراقی باشد.

تسنیم

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: