کد خبر: ۴۵۱۹۵
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۱ - ۰۳ دی ۱۳۹۳ - 2014December 24
رئیس چهاردهمین کنگره سالیانه متخصصین پوست ایران در آیین گشایش کنگره خبر داد:
شفا آنلاین- رئیس چهاردهمین کنگره سالیانه متخصصین پوست ایران از بر ملا شدن مشکلات مخفی و کثیرمتخصصین پوست طی 7 الی 8 ماه اخیر خبر داد.

به گزارش خبرنگار شفاآنلاین ،دکتر یحیی دولتی دقایقی قبل و در آئین گشایش کنگره ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: در راستای فائق آمدن به مشکلات امیداواریم همکاران دست به دست هم دهند زیرا در صورت متفرق شدن به جایی نخواهیم رسید.

وی این کنگره را با سایر کنگره های برگزار شده پوست  متفاوت دانست و خاطرنشان کرد: یکی از تفاوت های این کنگره وجود تعداد قابل توجهی از سخنرانان غیر متخصص پوست است، همچنین این تنها کنگره ایست که در آن هیچ مهمان خارجی وجود ندارد.

رئیس مرکز آموزش و پژوهش بیماری های پوست و جذام دانشگاه علوم پزشکی تهران افزود: همچنین در چهاردهمین کنگره متخصصین پوست پنل کاملی به سلول های بنیادی اختصاص یافته تا به صورت کامل کاربرد آن در پوست نیز مشخص شود.

وی تأکید کرد: نکته قابل توجه این است که تا دوشنبه مشخص نبود که این کنگره برگزار می شود یا نه، زیرا مجوز اماکن گرفته نشده بود، اما این کنگره در حالی برگزار می شود که متخصصین پوست کشور طی 7 الی 8 ماه اخیر با مشکلات متفاوتی نیز مواجه شده اند که درآینده نزدیک اطلاع رسانی لازم صورت خواهد گرفت.

گفتنی است این کنگره که ازامروز آغاز شده تا 5 دی  در سالن همایش های هتل المپیک ادامه دارد.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
دكتر ب ت
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
0
0
تيتر زدنتون افتضاحه
دبیر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۲
0
0
آخه این چه بیماریه که این تیترهای پر سرو صدا رو برا یه مطلب بی ارزش میزنید منطقی و متعادل بودن نشانه عقل و خرد هست یادتون باشه
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: