کد خبر: ۴۵۰۶۴
تاریخ انتشار: ۲۳:۲۸ - ۰۱ دی ۱۳۹۳ - 2014December 22
شفا آنلاين-متن گفتگوی علی ضیا با بنیامین بهادری در برنامه ی تلویزیونی "بعضیا"
قرار بود قضیه ی ازدواجم با نسیم را در قالب پوستر البوم 93 عنوان کنم

بنیامین بهادری گفت: دوست ندارم دیگر در مورد حادثه‌ی سال گذشته صحبت و مردم را بیش از این وارد فضای غم انگیز کنم، فقط می‌توانم بگویم که اتومبیل ما 5 دور چرخ خورد و من هوشیار بودم؛ در آن اتومبیل من و بارانا هم بودیم و این حادثه نمی‌تواند با نقشه‌ی قبلی از سوی من باشد.

وی ادامه داد: گاهی به خدا می‌گفتم ای کاش من به جای نسیم دچار این حادثه می‌شدم اما وقتی به عواقبش فکر می کنم از وضعیت الانم راضی هستم.

بنیامین در خصوص پوشیده ماندن ماجرای ازدواجش اظهار داشت: من و نسیم از سال 79 با هم آشنا بودیم و سال 88 با هم عقد کردیم و بارانا خیلی زود به زندگی ما آمد؛ تصمیم داشتیم با یک برنامه ریزی قبلی این اتفاق را عمومی کنیم که درست 4 روز قبل از تولد 1 سالگی بارانا پدر نسیم فوت شد و سال بعد هم زمانی که در جلسه‌ای که با 20 انسان سرشناس داشتیم قرارشد در قالب پوستر آلبوم 93 موضوع ازدواجمان را بیان کنیم که این اتفاق افتاد.

وی در ادامه افزود: هرگر فکر نمی‌کردم نسیم را در 29 سالگی از دست بدهم و یک تصادف زندگی مرا دگرگون کرد. نسیم آمدن و رفتنش موهبت بود چه اشکالی دارد تمام سرمایه‌ی یک فرد همسرش باشد؟ ورود و خروج نسیم به زندگی من برکت و خیر به همراه داشت و این همان معنای حقیقی عشق است.

*بارانا خاطره‌ی نسیم را برایم زنده می‌کند

اکرم دلشاد مادر نسیم حشمتی در کلیپی که از قبل تهیه شده بود و در این برنامه  گفت: بارانا در گذشته من را اکی جون صدا می‌کرد اماچند وقتی است که نام مامان بر من نهاده است.

وی در ادامه افزود: من 2.5 سال پیش همسرم را همچون نسیم ناگهانی از دست دادم و با رفتن به بیمارستان و دیدن اقوام در آنجا در روز تصادف کاملا بی هوش شدم. گاهی هنگام کار کردن بارانا فکر می‌کنم نسیم در کنار من است و همیشه هوای بارانا را دارم و بعضی از حرف‌های بارانا برایم باور نکردنی است.

دلشاد عنوان کرد: بنیامین انسان قوی و با تقوایی است و امیدوارم خداوند به آن آرامش دهد. صدای او غم عجیبی دارد که بعد از مرگ نسیم معنای بسیاری از ترانه‌های بنیامین ملموس تر شده است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم خانواده ها در کنار هم شاد و خوشحال باشند.






باشگاه خبرنگاران





نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: