کد خبر: ۴۴۹۹۴
تاریخ انتشار: ۱۵:۵۴ - ۰۱ دی ۱۳۹۳ - 2014December 22
شفاآنلاین:«خیابان بهبودی» شبکه رادیویی سلامت، يكم دي ماه با موضوع «وجدان و سلامت» از موج اف ام ردیف 102 مگاهرتز تقدیم شنوندگان صدای دانش، نشاط و آرامش می شود.
به گزارش شفاآنلاین این برنامه با حضور دكتر فرشاد شيباني، روان شناس از ساعت 17:15 به مدت 80 دقیقه به موضوع كسي كه وجدان دارد، احتياج به قاضي ندارد، می پردازد.
اين برنامه رادیویی به تهیه کنندگی سیما غفاری و گویندگی مصطفی مصطفوی کاری از گروه سلامت روان و خانواده شبكه رادیويي سلامت است.
يادآور مي شود، برنامه «خیابان بهبودی» تلاش دارد با زبانی ساده سبب کمک به بهبود سلامت روان شنونده های صدای سلامت شود و در عین حال لحظات عصر گاهی مفرحی را برایش ایجاد کند.
روش هاي پيشگيري از سنگ كيسه صفرا در مجله پزشکی
شبکه رادیویی سلامت، علل و روش هاي پيشگيري از سنگ كيسه صفرا را امروز يكم دي ماه در برنامه «مجله پزشکی» بررسی می کند.
به گزارش روابط عمومي راديو سلامت، دكتر نيك پور، فوق تخصص بيماري هاي گوارش و كبد در برنامه «مجله پزشکی» روز دوشنبه، از ساعت 15:05 تا 16:00 درباره علل و روش هاي پيشگيري از سنگ كيسه صفرا صحبت می کند.
يادآور مي شود، با هدف افزايش سطح دانش سلامت جامعه و آگاهی از راه های پیشگیری از بیماری ها، این برنامه که کاری از گروه سلامت جسم و پیشگیری رادیو سلامت است، هر روز به یکی از موضوع های حوزه سلامت اختصاص دارد.
رازداري در خانه ما
برنامه «خانه ما» شبکه رادیویی سلامت، دوشنبه يكم دي ماه به موضوع رازدار هستيم؟ اختصاص دارد.
به گزارش روابط عمومي راديو سلامت، دكتر ابراهيمي مقدم، روان شناس با حضور در برنامه «خانه ما»، يكم دي ماه از ساعت 20:50 به مدت 20 دقیقه به بررسی موضوع رازداري باعث مي شود فردي قابل اعتماد براي ديگران باشيم، می پردازد و به این سوال که آيا راز دار هستيم؟ پاسخ می دهد.
این برنامه به تهیه کنندگی سیما غفاری با رویکردی طنز و شاد، باورهای غلط در خانواده را بررسی می کند.
يادآور مي شود، برنامه «خانه ما» با ساختار ترکیبی و نمایشی کاری از گروه سلامت روان و خانواده این شبکه رادیویی است که به منظور استحکام و دوام نهاد خانواده با ایجاد فضای آموزشی در قالب نمایش به دادن راهکارهای عملی با حضور کارشناسان برای ایجاد تغییرات در روابط خانوادگی و بهبود روابط بین فردی برای رسیدن به سلامت روان درخانواده می پردازد
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: