کد خبر: ۴۴۷۳۴
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۹ - ۳۰ آذر ۱۳۹۳ - 2014December 21
دکتر محمد غفرانی پایه گذار طب اعصاب اطفال ایران :
شفاآنلاین: دکتر محمد غفرانی پایه گذار طب اعصاب اطفال ایران در خصوص آثار مثبت طرح تحول سلامت گفت: طرح تحول سلامت معجزه ای است که پس از انقلاب برای مردم روی داده است.

به گزارش شفاآنلاین ،دکتر غفرانی استاد پیشکسوت دانشگاه ضمن بیان این مطلب  پرداخت تنها ده درصد از هزینه درمان توسط بیماران در بیمارستان های دولتی را بزرگ ترین خدمتی دانست که جامعه پزشکی تا کنون به مردم ارایه کرده است.

نخستین فوق تخصص مغز و اعصاب کودکان ایران بالا بردن کیفیت خدمات پزشکی را لازمه ادامه این راه دانست و اظهار داشت: همه جامعه پزشکی می تواند همدلانه در ارایه مطلوب ترین خدمات پزشکی تلاش کنند.


پایه گذار طب اعصاب اطفال در ایران همچنین اجرای کتاب ارزشهای نسبی خدمات سلامت را مثبت ارزیابی کرد و افزود: شفاف سازی تعرفه های خدمات سلامت باعث می شود مردم به حقوق خود آگاه باشند ، پزشکان نیز بدون درنظر گرفتن مسایل مالی به درمان بیماران بپردازند. بی شک برقراری عدالت در سلامت کار مشکلی است اما احترام به قوانین و تمکین از آن منجر به هموارتر شدنراهدر اجرای هرچه بهتر این مرحله خواهد شد.

وی درپایان خاطر نشان کرد: همدلی و یکرنگی جامعه پزشکی امروز بیش از هر زمان دیگری برای مردم و بیماران ضروری وارزشمند است و امیدوارم همه ما در این راه موفق و مقبول مردم باشیم.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: