کد خبر: ۴۴۵۸۵
تاریخ انتشار: ۲۳:۳۲ - ۰۶ بهمن ۱۳۹۳ - 2015January 26
عضو انجمن تخصصی پوست و مو و زیبایی ایران در گفتگوی اختصاصی با شفاآنلاین خبرداد:
شفاآنلاین-عضو انجمن تخصصی پوست و مو و زیبایی ایران درباره جدي گرفتن بيماريهاي پوستي درافراد مختلف تاكيد كرد ونسبت به مرگباربودن برخي بيماري هاي پوستي هشدارداد.

دکتر محمد گلشنی متخصص پوست و مو و زیبایی در گفتگوی اختصاصی با شفا آنلاین درباره کشنده ترین بیماری پوستی اظهار کرد: برخی از افراد فکر می کنند که تمام بیماری های پوست قابل علاج هستند درحالی که برخی از بیماری هاي پوستی باعث تاول در نقاط مختلف بدن و دهان می شوند که بسیار کشنده هستند.به همين خاطر چنين بيماراني باید برای درمان به پزشکان متخصص و بیمارستانهای تخصصی پوست و مو مراجعه کنند.


متخصص پوست و مو همچنین درباره تزریق ژل های چینی تاکید کرد: هیچ متخصص پوست و مویی تا به حال این ژل ها را به بیماران تزریق نکرده است .حال آنكه این ژل ها تنها از طریق افراد غیر متخصص تجویز و مورد استفاده قرار میگیرند كه مردم بايد همواره دراين زمينه هوشيارباشند.

دکتر گلشنی اضافه کرد: پزشکان غیر متخصص به دلیل بی اطلاعی از عوارض این داروها آنها را تزریق می کنند در حالی که افراد می توانند با مراجعه به متخصصان از اطمینان کافی برخوردار شوند.

وی ادامه داد: متاسفانه ازآنجا كه برخي افراد به دنبال این هستند که هزینه کمتری بپردازند و به همین خاطر از ژل هایی با کیفیت پایین و یا بوتاکس های چینی استفاده کنند.

عضو انجمن متخصصن پوست ، مو و زیبایی به افراد توصیه کرد: اسم دارویی که قرار است به آنها تزریق شود را از پزشکشان بپرسند و با استفاده از موتورهای جست و جو در اینترنت از عوارض آن مطلع شوند.

وی افزود: افراد می توانند از طریق جست و جو در اینترنت متوجه شوند که آیا محصولی که می خواهند استفاده کنند مورد تائي سازمان غذاو داروي آمريكا -اف دي ای -هست و یا سازمان غذا و دارویی آن را تایید کرده يان؟!

متخصص پوست و مو با بیان اینکه کرم های آرایشی و بهداشتی ساخت ایران از کیفیت بالایی برخوردارند خاطرنشان کرد: محصولات ایرانی همپای محصولات اروپایی هستند و تحت نظارت وزارت بهداشت قرار دارند.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: