کد خبر: ۴۴۵۱۷
تاریخ انتشار: ۰۴:۰۰ - ۲۸ آذر ۱۳۹۳ - 2014December 19
شفاآنلاین- مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با اشاره به گستردگی خدمات و اهمیت فراوان خدمات این سازمان در جامعه گفت: این سازمان به طور کامل از مسائل و مشکلات گذشته عبور کرده و به مسیر اصلی فعالیت خود بازگشته است و درحال حاضر تمامی دغدغه و برنامه مدیران و همچنین خواسته های شرکای اجتماعی ما بهبود خدمات و افزایش رضایتمندی مردم است.


به گزارش شفاآنلاین، «سید تقی نوربخش» در همایش سراسری مدیران کل سازمان تامین اجتماعی افزود: به دلیل مشکلات و تنگناهای اقتصادی و اجتماعی برخی مطالبات از سازمان تامین اجتماعی بوجود می آید و مدیریت این شرایط در استانها با توجه به محدودیتهای سازمان با حساسیت های خاصی همراه است.

وی پایداری منابع و ارتقاء امنیت اجتماعی را مهمترین ماموریتهای سازمان تامین اجتماعی ذکر کرد.

وی ادامه داد: بخش اصلی منابع این سازمان از محل وصول حق بیمه تامین می شود و در حال حاضر در وضعیت تعادل مالی قرار داریم و با فعالیت صحیح بنگاه های اقتصادی تحت مالکیت سازمان برای انتقال سود در راستای خدمت رسانی مطلوب به بیمه شدگان تلاش می کنیم.

نوربخش فعالیت حوزه سرمایه گذاری تامین اجتماعی را مطلوب و پشتیبان این سازمان توصیف کرد و گفت: به دلیل مدیریت صحیح در شستا و هماهنگی و همراهی این مجموعه بزرگ اقتصادی با سازمان تامین اجتماعی، دریافت سود از محل سرمایه گذاری ها به خوبی انجام می شود و این امر باعث بهبود قابل ملاحظه فعالیت سازمان و ارتقا رضایت مندی بیمه شدگان شده است.

وی شرایط فعلی حوزه درمان سازمان تامین اجتماعی را نیز متفاوت از سال گذشته دانست و اظهار داشت: ارزش دفترچه های بیمه تامین اجتماعی قابل مقایسه با سال قبل نیست و فرانشیز نیز از 10 درصد به 6 و 3 درصد کاهش یافته و پرداخت از جیب مردم نیز کاهش قابل ملاحظه ای یافته است.

نوربخش با اشاره به راهبرد دولت تدبیر و امید دراولویت بخشی به سلامت و رفاه اجتماعی اظهار داشت: سازمان تامین اجتماعی نیز در این رابطه منابع قابل توجهی را تخصیص داده و در رابطه با اصلاح تعرفه ها و مقابله با پدیده زیرمیزی برای افزایش رضایت بیمه شدگان تلاش و همکاری داشته ایم.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با اشاره به وجوه اشتراک فعالیت وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی و سازمان تامین اجتماعی گفت: برای هماهنگی و فعالیت صحیح در این حوزه از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی 6 بخشنامه صادر شده است که منجر به بهبود عملکرد مجموعه های تابعه این وزارتخانه در خدمت به جامعه هدف خواهد بود.

نوربخش برقراری ارتباط مناسب و هدفمند با نمایندگان مجلس شورای اسلامی را مورد تاکید قرار داد و افزود: تعامل صحیح مدیران تامین اجتماعی در سراسر کشور با نمایندگان مجلس شورای اسلامی و تبیین مسائل مربوط به سازمان و انتقال دیدگاه های کارشناسی باعث می شود که نمایندگان مجلس بهترین تصمیم ها را برای فعالیت مطلوب سازمان اتخاذ کنند.

وی تصریح کرد: مدیران اجرایی سازمان تامین اجتماعی در استانها وظایف بسیار مهم و حساسی در این رابطه بر عهده دارند.

نوربخش با اشاره به فرا رسیدن ماه های پایانی سال و تکلیف قانونی سازمان تامین اجتماعی برای پرداخت های پایان سال، برنامه ریزی و تلاش بیشتر واحدهای اجرایی برای وصول به موقع و مناسب مطالبات را مورد تاکید قرار داد تا سازمان تامین اجتماعی بتواند با ایفای تعهدات خود وارد سال 94 شود.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: